Fynd på HM´s rea...

image263

HM är ju billigt i vanliga fall. Och deras Devided-skuggor håller mycket bra kvalité med tanke på priset: ynka 20 spänn för en skugga. När det sen är rea blir det ju ännu bättre!
Den mockabruna skuggan på bilderna ovan inhandlades för det mycket trevliga priset av 7 kr.
Som om det inte vore nog hittade jag även läppglanset Azalea Glow (det är det jag har på bilden ovan) för härliga 12 kr. Och tro det eller ej, fast det är ett billigt läppglans satt det på plats hela förmiddag!
Underskatta alltså inte smink från HM´s egna märken...mycket skit finns det men några guldkorn också!
image264

Så vad säger ni? Ögonskugga och läppglans för 19 kr?
Helt okej va...

Kommentarer
Postat av: Ninni

H&M är suveräna! Men det är klart - allt klär ju en skönhet! ;-)

2008-01-18 @ 22:24:05
Postat av: SantaCarolina

Ninni: haha.. tack sötnos! Vilket smicker så här på fredagskvällen!

2008-01-18 @ 23:01:38
Postat av: Sminkan

Jag gillar ju HM så jag applåderar dian fynd! Har själv ett och annat från deras egna produkter och gillar skarpt!

Snygg du blev!

2008-01-19 @ 11:04:46
Postat av: LipGloss Bitch

Klassiskt och skitsnyggt!

2008-01-19 @ 12:52:01
URL: http://lipglossbitch.se
Postat av: Emelie

Höll utkik efter sminkrea på HM här i eskilstuna men såklart hade de inte rea på en enda pinal! Bara kläder :(

2008-01-19 @ 16:02:04
URL: http://www.pssion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0