Önskelistan inför 28-årsdagen!

Imorgon blir jag gammeltacka! Som min kära sambo så vänligt kallar det...
Han njuter av att vara ett år yngre än mig.
Passande nog har jag plockat ihop en liten önskelista...

Principessa Gift Set-innehåller godbitar ur den rosa kollektionen med underbar doft.
Verktygslådan från Jula- min lilla har blivit för liten och mina skuggor skriker efter en ny bostad.
Margarita Bloom- Red Carpet Event Strawberrys & Champagne-hudkräm med det lilla extra, enligt Satine.
Crabtree&Evelyn La source body lotion- kan inte få nog av hudkrämer och dennas doft är to die for.

image288

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Grattis i förskott! Hoppas du får alla de fina sakerna på din lista!

2008-02-20 @ 16:06:13
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Malin Eklöf

Ja, jävlar! Nu får sambon din sno sig på om han ska hinna hoppa!!!!
Hahahaha!

2008-02-20 @ 19:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0