Med risk att bli tjatig...

Ja, jag älskar paletter.
Det vet ni ju vid det här laget.
Men när ni ser denna så förstår ni nog varför.

Too Faced Good Girl/Bad Girl
image280
Ena sidan innehåller ljusa skira färger. Perfekt för dagtid om man så vill.
Den andra sidan innehåller mörkare nyanser...perfekt för kvällen.

Totalt blir det 6 ögonskuggor och 6 läppglans. En applikator med pensel och skumgummi (som man egentligen kan vara utan..) och allt förpackat i en typisk Too Faced ask. Rosa, svart, retro och spets...Läckert!
Too Faced finns som bekant på Eleven.

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Ska den bli din?
Förpackningen är underbar!!!

2008-02-04 @ 21:15:12
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Marie

Förpackningen är en dröm!! Cool idé. Hmm, vill också ha..

2008-02-05 @ 09:14:03
URL: http://misspurple.blogg.se
Postat av: SantaCarolina

Sminkan: Nä den blir nog inte min. Jag drömmer om fina paletter men sen vet jag att jag tycker att de är för krångliga att handskas med...

Marie: Visst är den fin? Påminner lite om Agent Proveucateur...eller hur det stavas.

2008-02-05 @ 10:07:03
Postat av: Ninni

Den där stod jag och klämde på inne på Grand Parfymeri häromdagen, härlig!

2008-02-06 @ 16:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0