Jag är nöjd! :0)

Innehållet i den första Beautybag´en gjorde mig mer än nöjd!
Redan när jag fick den i handen på mitt utlämningsställe och kände hur tung den var så steg förhoppningarna ungefär 1000 grader!
Har du inte fått din påse än och inte vill förstöra överraskningen ska du inte läsa detta inlägg för då pajjar jag...


image287

Visst är själva påsen snygg?!
Ok, till innehållet då:
 
* Sukí Lemongrass exfoliating  cleanser (det är den svarta tyllpåsen på bilden)
* Oliva by CCS Body Butter med olivolja
* Toni&Guy Rapid Response Leave-in-Conditioner
* True Look Day cream
* Margarita Bloom Sugar Scrub
* Oliva by CCS Lip Care with shine
* Yu-be Lip Therapy
* Creative SolarBalm för naglar (det är den lilla guldfärgade dosan)
* Yves Rocher Extensium mascara
* Barry M Silver glitter stick
* Halsband från Claudia (vita tyllpåsen, jag fick två likadana...hmm)
* Bade essenz , tror det är ett badskum. (påsen med grönt äpple på)
* Fyra provpåsar med Lotion från LdB.
* Folders om alla produkterna i påsen.

Första bagen överträffade verkligen mina förväntningar! Jag har nämligen inte provat någon av ovanstående produkter och mest glad blev jag över Margarita Bloom skrubben och Sukí Lemongrass Cleansern.
Givetvis ska det bli spännande att prova t.ex. Yu-be-sticket och kroppsmöret från Oliva också.

De stora plusen blir alltså:
Att det var så många produkter och att flera av dem var i fullstorlek.
Att det fanns med info om alla produkterna.
Och slutligen, att det var så fint förpackat med rosa silkespapper och fina små påsar!

Shit, vad det ska provas nu då. Jag längtar redan till nästa påse!
Ledsen om jag förstör överraskningen nu för er som inte fått er påse än...men det var så bra att jag ville dela med mig!
Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: sminknörd

Jag fick också min bag idag! Men jag fick inget Yu-be Lip Therapy eller Barry M Silver glitter stick, däremot följde det med Barry M nagellack och en Mine skugga.

2008-02-15 @ 18:05:12
Postat av: SantaCarolina

Sminknörd: Jaha, dom varierar lite alltså... spännande! Du får berätta om ögonskuggan sen!

2008-02-15 @ 18:06:01
Postat av: Fåfängan

Åh, vad mkt!! Undrar när jag får mitt?!

2008-02-15 @ 18:18:25
URL: http://fafangan.blogspot.com
Postat av: Emelie

Fick inte min idag men hoppas den kommer på måndag!

2008-02-15 @ 18:46:44
URL: http://www.pssion.se
Postat av: SantaCarolina

Fåfängan: Oh den kommer ska du se! Härligt att veta om allt fint du får eller hur?

Emelie: Hoppas du får Barry M nagellacket istället för silver sticket...vet i fasen vad jag ska göra med den...

2008-02-15 @ 19:43:36
Postat av: creme-idiot

Längtar... Förresten, hur ofta skulle de komma? Har glömt, vet bara att jag anmält mig...

2008-02-15 @ 21:27:17
Postat av: EyeOnBeauty

Inte fått min än men jag hoppas den kommer på mån:) Ha en bra dag!

2008-02-16 @ 09:31:23
URL: http://eyeonbeautygirl.blogspot.com
Postat av: SantaCarolina

Creme-idiot: Fyra gånger om året står det. Nästa i maj.

Eyeonbeauty. Hoppas du också blir lika nöjd som jag!

2008-02-16 @ 09:37:06
Postat av: Sminkan

Härligt att du blev nöjd!

Vad är det för fel på glittersticket från Barry M? Är det torrt eler svårt att applicera? Eller gillar du bara inte själva grejen? Nyfiken!!

2008-02-16 @ 10:09:07
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: SantaCarolina

Sminkan: Nej, den verkar jättebra det är bara det att jag inte använder så mycket glitter. Vill du ha den? jag kan skicka den i sånt fall! Bra om den kommer till användning. Maila mig din adress om du vill så får du utvärdera den! :0)

2008-02-16 @ 10:23:03
Postat av: Sminkan

Vi kanske kan bytas lite? Jag tar gärna Barry M-glittret! Mailar!

2008-02-16 @ 10:55:41
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Ullis

Oh vad roligt det där såg ut=). Hoppas allt är bra annars. kram

2008-02-16 @ 15:28:34
URL: http://plastictrash.blogg.se
Postat av: MiaShopping

Jag är också väldigt nöjd med min. Verkligen kul koncept!

2008-02-17 @ 12:59:46
URL: http://www.miashopping.com/blog
Postat av: Sessan

Känns som jag missat nåt viktigt, var beställer man den där? Jag vill också ha!! :)

2008-02-17 @ 16:45:33
URL: http://sessan79.blogspot.com
Postat av: jessica D

hejsan gumman skoj med den där väskan tycker de verkar roligt att få,syns i morgon kramar

2008-02-17 @ 19:04:35
URL: http://jezziee.blogg.se
Postat av: SantaCarolina

Sessan: Du kan anmäla dig på www.beautybag.se så får du en påse med posten!
Jessica: jajemen, gumsan, imron blir det käk och mys!

2008-02-17 @ 20:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0