Dream by Isabell Kristensen

Så här ska ett doftprov se ut!

image279

När ett doftprov som detta väntar i posten när man kommer hem blir man glad...
Varför inte alla parfymleverantörer förpackar sina prover på detta vis är ett mysterium för mig.
En härlig doft är det iallafall som ska provas i helgen!

Det blev inga bilder på vare sig slingorna eller den nya mineralskuggan. Slingorna fäste inte alls i mitt rödbruna hår...jag ska göra ett nytt försiktigt test imorgon.
Mineralskuggan/dusten från TVÅL i inlägget nedan bytes gärna mot något annat om någon har? Jag ska vara helt ärlig och säga att den gjorde inte ett skvatt för mig. Visst, den är ljus och fin, men ger bara en nyans av min egen hudfärg på ögonlocken. Inte så spännande...så jag väntar mig inga skurar av svar bland kommentarerna... *s*
Jag vill helt enkelt ha mer färg!

Underbart med helg är det iallafall och veckan som gick har varit lika välfylld som vanligt.
Imorgon väntar tjejfest och utgång med vänner och syster.

Till sist så får jag hälsa min mamma och syster välkomna hit! Så ni hittade mitt ställe på nätet tillslut...

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Håller med dig helt. Härligt förpackat prov.

2008-02-02 @ 08:58:54
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Kristina

Å så kul att få hem sånt:)

2008-02-02 @ 09:07:45
URL: http://eyeonbeautygirl.blogspot.com
Postat av: Marie

Åååh, helt underbart om det hade sett ut så. Fick hem ett prov på DKNY Delicious Night häromdan, inte alls lika skönt paketerat. Men doften var underbar!!

2008-02-04 @ 17:47:29
URL: http://misspurple.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0