Vill ha!

Jag har blivit sådär småkär igen.
Jag har många kärlekar och detta är den senaste i raden...


Estee Lauder Pure Color Mini Eyeshadow Coffret.

Men tittta bara på de där små iskuberna! Och den snygga beigea väskan till. Too die for, milt uttryckt!
Jag har haft turen att testa några nyanser av Estee Lauders ögonskuggor och har bara gott att säga om dem. Bra pigment och bra hållbarhet!
Denna lilla väska är ju som gjord för kategorin "Saker jag inte behöver men MÅSTE ha ändå". Börjar bli trångt i den där nischen faktiskt... hmmm...

Den här lilla godingen finns på Strawberrynet tillsammans med en MASSA annat trevligt... Synd att man inte är miljonär såhär precis efter jul... eller vad säger ni?

Jaha, idag då, vaknat redan vid 8 men tvingade mig själv att ligga kvar i sängen i hopp om att kanske kunna somna om.
Men icke sa nicke, jag är pigg!
Nu väntar jag bara på att Andreas ska vakna och att gymet ska öppna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0