Nyfiken på hur du gör egna skönhetsprodukter?

Då tycker jag att du ska titta in på Crearome !
Där finns det råvaror i mängder och startkit för dig som vill testa. Jag beställde precis två kit för läppglans och bodybutter men vågade mig också på att klicka med ett doftämne Kamomill för att byta ut de två standardofter som följde med... Iihh kan knappt vänta tills avin dyker ner i lådan.... ska bli så spännande att testa!

Har någon av er erfarenhet från att göra egna produkter? Några tips?

Nu är det dags för lite städning och förberedelser för kvällen.
Under dagen kommer jag hänga på LipglossBitch utmaning att lista årets produkter....

Ni hittar hennes lista här
Och Fåfängans här

Massor med andra listor hittar ni hos LGB!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0