Ytterligare ett ha-begär!

Det finns saker man behöver. Och så finns det saker som man inte behöver.
Konstigt nog är de där onödiga sakerna alltid dyra och det är alltid just de som framkallar begäret.
Ni vet... Ha-begäret.

Jag behöver ingen ny foundation. Jag har faktiskt hittat min favorit från Lóreal, Cashmere Effect, som är både bra och billig.
Men ändå måste jag titta på nya... Och givetvis fastnar jag för den dyraste.


Jamen titta! Är den inte bara för fin?!
YSL Teint Majeur Luxurious Foundation... jo jag tackar! Luxurious alltid. 610 kr på Strawberrynet. Men det talar vi tyst om!

Tanken på foundation i burk med pensel till känns helt plötsligt självklar! Varför har jag inte tänkt på det innan?
Tydligen är det en liten mirakelburk också för enligt beskrivningen ska den reducera linjer och rynkor.

Se där. Mirakelkräm och foundation i ett! ;0)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken lyxig förpackning! Helt klart ha-begär ;)

2008-08-29 @ 10:29:02
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0