Utmanad av Fåfängan!

Och eftersom den här bloggen har varit helt off topic på sistone så kan jag ju lika gärna fortsätta med att svara på utmaningen från Fåfängan!
Here goes!

Några filmer du rekommenderar: Gudfadern-trilogin. Bättre och mer välgjorda filmer får man leta efter. Jag gillar Al Pacino...*s* Vidare gillar jag Maffiabröder och Kill Bill-filmerna. Och ni får inte missa Wedding Crashers! Sjukare film är svårt att hitta...haha. Jag är ingen filmfantast, är alldeles för rastlös, men några favoriter har jag iallafall.

5 artister/band du gillar: Amy Winehouse, Duffy, Barry White, Pink, Robyn... starka pipor med andra ord.

En lite udda maträtt du rekommenderar:   Grillat vildsvin helt klart! Min kära sambo jagar och vildsvin är verkligen något jag tycker att man ska testa om man får chansen och äter kött alltså. Fantastiskt!

Favoritfärg: Turkos.

Några manliga skådisar/artister du tycker har skön utstrålning: Vince Vaughn verkar vara en skön kille! Al Pacino såklart och Benitio Del Torro.

Några kvinnliga skådisar/artister du tycker har skön utstrålning: Pink och Sophia Bush (hon som spelar Brooke i One Tree Hill).

En bok du rekommenderar: Nu har inte jag läst någon bok på ett tag så tyvärr... inga förslag! Jag läser bara avtal och tidningar just nu hahahaha... *ironi*

3 parfymer du gillar: Miss Dior Cherie, Still och White Musk.

Hur ser morgonrutinen ut i badrummet: Kiss, dusch, smörj, smink, borsta tänderna och hårfix.

Vad äter du oftast till frukost? Macka med ost, yoghurt med russin, solrosfrön och cashewnötter eller mandel,      
c-vitaminbrus.

Vad dricker du helst? Latte och vatten. Skippar juice och läsk nu förtiden.

Tatueringar. Hiss eller diss?  Hiss såklart.

Favoritljud: När Aston sträcker på sig gör han ett roligt grymtande ljud. Han låter som en liten gris! När Thea jamar högt åt mig på morgonen från köksbordet (där hon spenderar natten) när jag kommer ut i köket blir jag glad!

Något annat du vill tipsa om eller berätta: Tips? Underskatta inte kraften av karma. Och berätta nåt? Tjaa.... jag kanske har något att berätta men det väntar jag lite med. Nu ska jag hålla er på halster! *ond*

Jag utmanar Jossan för jag vet att hon gillar utmaningar! Puss påre!

Kommentarer
Postat av: inthemake

Åhhh vildsvin är ju såååå gott, får mig att tänka på festival ;)

2008-08-06 @ 22:22:59
URL: http://inthemake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0