TBS Vanilla Body Lotion

Jill, hon är en trevlig tjeja hon!
Vi gjorde en liten affär på Redken Anti-snap , den bästa leave-in-produkten jag testat, och The Body Shop Vanilla Body lotion!
Anti-snap var ingen överraskning eftersom jag redan har den MEN... Vanilla Body Lotion!
Vilken grej! Vilken väldoft! Vilken trevlig återfuktning...
kan man säga återfuktning?


Doften sitter i länge och är härligt mjuk och kvinnlig.
Men som ni säkert förstår är den absolut inget för den som inte gillar vanilj... för den doftar verkligen vanilj!

Igår gjorde jag och mina kollegor en tur-och-retur resa till Stockholm för att se vårt lag möta Dif.
Kul att häcka på Stadion i två timmar, sedan slänga i sig lite vin och mat bara för att sedan få reda på att matchen är inställd!
Ja, men det var bara att sätta sig i bilarna igen och åka hem.
Enda positiva var att jag kom skapligt i säng!

Kommentarer
Postat av: Lollo

låter som om att den luktar gott!

2008-08-06 @ 18:50:50
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
Postat av: Jill

Hihi jag är med i bloggosfären :D Jag vill se din nya frisyr..

2008-08-06 @ 18:58:12
Postat av: Badbomben

vanilj är så gott, i dofter, som krydda, vaniljjogurt, mums! Den här vore nåt att prova:)

2008-08-06 @ 21:43:22
URL: http://badbomben.blogspot.com
Postat av: SantaCarolina

Lollo: Den doftar fantastiskt!

Jill: Japp nu är du med vare sig du vill eller inte! hihi

Badbomben: Ja vanilj är en favvo hos mig med! prova den, men akta dig för parfymen i samma serie...den är faktiskt lite otäck enligt mig.

2008-08-07 @ 09:12:49
Postat av: Linda

Jag fullkomligt älskar vanilj i alla former- i gloss, lotions, tvål och i sås form, kan göra en skål med vaniljsås och äta bara som det är- MUMS :o)

Denna måste absolut kikas på, har Vanilla Spice från TBS och den är ljuvlig !!

2008-08-09 @ 22:30:43
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0