Isadora Bare Beauty



Det är väldigt sällan jag faller för Isadoras kollektioner.
Men titta på den här ögonskuggs-paletten!!
To die for!

Bare Beauty heter Isadoras höstkollektion och man har koncentrerat sig på naturliga och bruna nyanser. Och tack och lov så har man skippat de där sönderretuscherade kampanjbilderna!

Jag gillar verkligen starka färger på ögonmake men ibland får jag en period när allt ska vara brunt.
Ska nog kika lite på den där paletten i eftermiddag efter jobbet.
Visst påminner den lite om Mac-paletterna?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gillar Isadora men faller heller aldrig för kollektionerna. Men denna är absolut värd att kollas in,ser riktigt fin ut :o) Dock drar jag mig för paletter av nån anledning :P

2008-08-25 @ 09:52:24
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Badbomben

jag är nog också sugen:) Hmm. Jag hade ren litet hunnit glömma den här men du din tog fram saken igen så blir jag igen en fattiglapp:D Fy, SantaCarro, fy!

2008-08-25 @ 10:31:09
Postat av: SantaCarolina

Linda: Ja paletter är grymt osmidiga men jag kan helt enkelt inte låta bli attdras till dom! otroligt opraktiska egentligen.



Badis: Hihi... nu frestade jag dig allt! Jag ska kolla på den idag så får vi se om den är värd ett köp...

2008-08-25 @ 12:44:49
Postat av: Andariel

Kan säga att paletten är ett riktigt bra köp. Den går att variera så bra och skuggorna är lätta att arbeta med. Stiftet Mocha Pink är även en hit! :) Spana in den också om du är sugen på ett passande stift. Riktigt fint till sotningar är det också.

2008-08-25 @ 23:45:24
Postat av: BeautyRoxx

Jättehärlig kollektion!

2008-08-26 @ 16:32:33
URL: http://beautyroxx.blogspot.com
Postat av: Sminkan

Jag är sugen på lite IsaDora-stift och paletten är galet snygg! Men jag behöver inte de färgerna. Nej, jag måste bromsa mig!

2008-08-26 @ 21:16:08
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag gillar verkligen deras nya:) och det är som du säger, deras tidigare kollektioner har faktiskt inte varit så snygga. Har du sett det nya persikofärgade nagellacket i kollektionen, det fastnade jag för direkt :)

2009-03-04 @ 16:39:13
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0