I Love Your Blog



Tack Eye On Beauty för nomineringen! Och ingen dålig motivering heller!

Och här kommer mina nomineringar med motivering!

Sminkan - Jag hittade till  Sminkan förra sommaren. Fantastiska sminkningar och naglar och en ständig inspirationskälla. Och nu när jag vet lite mer om personen bakom bloggen så kan jag bara konstatera att Sminkan själv är lika fantastisk!

Eye On Beauty - Bra tips, fina naglar och en läcker design. Jag har läst EOB i ett par månader. Addicted!

Badbomben - Min och allas vår Badis! Eller Da Bomb som jag brukar kalla henne. Hennes sätt att skriva och hennes humor gör min dag! Jag tror inte jag skrattar så mycket som när jag läser Badbomben!

Colorelle - Den absolut bästa livsstils bloggen. Här får man följa Ulrika-journalist med en klockren syn på mode, inredning och second hand. Och så har hon naglar i starka färger som favvo-accessoar!

Fåfängan - Fåfängan är en härlig person; mamma till två småttingar (kolla in bilderna på hennes helt bedårande son Hilmer) med ett stort intresse för beauty. Utbildad Make up artist också och hon bjuder på härliga ögonmaker!

Lipgloss Bitch - Det var LGB som öppnade mina ögon för beautyjunkie-världen hösten 2006. Helt plötsligt insåg jag att det fanns fler smink-nördar förutom jag själv därute. Hon levererar fortfarande kanonbra inlägg och givetvis lyfter jag på hatten för hennes och Bjootis skapande av Pret-ty.se !

Och här kommer reglerna för nomineringen om du känner för att haka på!

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg

2. Länka till personen du fick den ifrån

3. Nominera minst 7 andra.

4. Länka till dom i inlägget.

5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg


Kommentarer
Postat av: Da Bomb

Tack! Det här var så gulligt skrivet så jag blev nästan litet tårögd ;-D

2008-08-28 @ 21:15:23
Postat av: Fåfängan

2008-08-28 @ 21:18:11
URL: http://fafangan.blogspot.com
Postat av: Fåfängan

haha...det var jag...jag skulle skriva att jag blir otroligt glad för nomineringen. :-)

2008-08-28 @ 21:19:41
URL: http://fafangan.blogspot.com
Postat av: ulrika

Åh, nu blev jag riktigt glad. Kommer sova gott inatt=)

Sov sött du med!

2008-08-28 @ 22:15:11
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: LipGloss Bitch

Tack snälla :)



2008-08-29 @ 08:42:28
URL: http://lipglossbitch.se
Postat av: Sminkan

Tack! Och du får ju tusen hjärtan av mig, men ja gär så usel på att göra den typen av inlägg så de kommer så här istället! Kram!!

2008-08-29 @ 20:18:09
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0