Hej Hallå!

Busy vecka på jobbet och en 6-dagars sådan blev det också.
Idag däremot hann jag och Malin med att roa oss lite på stan såhär en månad innan Barcelona!

Avojuice - Coconut Melon Juicie
OPI Avojuice i doften Coconut Melon ska numera få tjäna som handkräm. En underbar doft tycker jag; Aston rynkade nosen och visade tänderna åt den när han envist skulle lukta och undersöka när jag smörjde in händerna. Ingen 10-poängare i hundnosen alltså men definitivt en 10:a i min nos!
Finns i både pumpflaska och små smarta handväskvänliga flaskor på Kicks!


Mavala Glacier ... (skitkul bild eller hur?!) ska pryda mina naglar nu tänkte jag... Om jag bara kan få bukt med mina trasiga nagelband först ... En halvgenomskinlig nyans som behöver en ljus grund för att komma till sin rätt.
Jag kan inte få för många rosa lack! Hmm... köper ju bara rosa lack iofs...

Jaaa... då var det snart en ny arbetsvecka. Jag som knappt har hunnit få helg.
Nya tag imorn bitti då.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Kinga

tack vännen, tack så hemskt mycket!!

2008-08-24 @ 20:37:01
URL: http://accesstobeauty.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Avojuice... mmm! Underbart!

2008-08-25 @ 17:28:40
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: SantaCarolina

Sminkan: ja jag visste att jag läst om Avojuice hos dig! Vilken har du?

2008-08-25 @ 20:59:53
Postat av: Josephine

Avojuicie i pear och cherry nånting är mums :D

2008-08-27 @ 22:15:29
URL: http://hvstylist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0