Woohoo paketleverans från Eleven!

I eftermiddag ska jag hämta upp ett paket från Eleven!
Det innehåller fyra TVÅL Cupcakes, tog två till syrran också som hon får i försenad namnsdagspresent i helgen, samt lack och lite vårdande från China Glaze!

Kanske kanske vågar jag mig på att lägga upp en bild på den nylackade naglarna ikväll nu när de äntligen ser hyfsade ut naturliga...

Förresten, håller ni inte med om att det är lika spännande varje gång att se vad Eleven stoppat ner för gratisprover denna gång i paketet?

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är alltid kul med prover, eleven brukar dessutom ha väldigt roliga prover.

2008-04-23 @ 15:27:20
URL: http://soonsheins.blogg.se/
Postat av: MissPurple

Jo, jag ÄLSKAR prover! Eleven brukar dessutom vara ganska generösa. China Glaze shoppar jag dock på H2T för en bråkdel av priset. Där är det plånboken som styr.

2008-04-23 @ 15:44:19
URL: http://misspurple.blogg.se
Postat av: Sminkan

Jag tycker bara man får en massa Mario badescu eller vad han nu heter. Gillar inte alls de produkterna så det är bara att dela ut på jobbet varje gång. Jag vill också få roliga prover. Önskar ni, eller hur bär ni er åt? Men generöst är det, det håller jag med om. jag håller ett halvt kollegium med hudkräm från MB...

2008-04-23 @ 19:15:05
Postat av: Linda

Alltid skoj med paketleverans. Är också förväntans full inför vilka små prover man ska få från gång till gång. Men Sminkan har rätt i att det är mycket MB man får. Jag önskade en gång också och det gick alldeles utmärkt :o)

2008-04-23 @ 22:05:36
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0