Pedicure without the appointment

It´s mine! My precious!

Äntligeeeeeen är den i min ägo!
Pedikyrasken från Sugarbaby: Pedicure without the appointment!
Så fin och så underbar och så väldoftande!
Jag kommer ha de finaste fötterna imorgon.
Jag har ju skrivit om den förut, den lilla rosa och blåa asken innehållandes fotbadspulver, fotscrub, fotkräm och asfula (det är sant, de är rosa med blå prickar på) strumpor att sova med.

Idag kom nämligen paketet från Inezza och det innehöll just denna ask men även ett badsalt från Margarita Bloom; Spaaah..fresh...ocean sea salt. Ett härligt turkost och väldoftande badsalt.

Så imorgon får ni läsa om och hur lena fötterna är. Jag tror de kommer vara som en babyrumpa! haha...

image314

Det stormar lite, eller ganska mycket, på mitt jobb just nu.
Jag jobbar ju inom den allsvenska fotbollsvärlden om nån missat det men härmed avsäger jag mig all skyldighet att prata fotboll denna helg!
Jag är ledig och tänker inte tjata om mitt jobb. Så! Nu har intalat mig det. ;0)
No more drama kring min arbetsliv. Det är ju trots allt bara fotboll det handlar om! Basta!

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Ah, ett sådant litet set skulle inte vara fel! Hoppas du får några härliga pedikyr-stunder nu!

2008-04-19 @ 13:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0