I valet och kvalet...

Jag behöver en ny puderborste. Till min foundation använder jag löspuder och min nuvarande puderborste har dött. Den lämnar svarta små hår i mitt ansikte och det är väl inget som någon eftersträvar! *s*

Valet står mellan dessa två babes:

image310     image311
Till vänster har vi Avanya Powder Brush för 229 kr och till höger Sensi puderborste för 169 kr.
Båda finns hos www.accessora.se och det är även där som jag hittat bilderna.
Vad tror ni?
Om ni surfar in på Accessora måste ni även kolla in smyckeskollektionen från Åsahjärtaniklas! Underbara och romantiska smycken!

Vet ni hur uppspelt man kan bli över ett staket?
Som hundägare blir man det, kan jag tala om!
Kommunen har nämligen valt att satsa lite skattepengar på en helt ny prima hundrastgård ett kvarter från oss!
Så himla bra!
När jag upptäckte det igår förmiddag blev jag alldeles till mig och ringde genast upp Andreas och andra hundägare för att dela med mig av upplevelsen.

Efteråt blev jag medveten om det enkla i källan till min glädje.
Jag tror man måste vara hundägare för att förstå...haha...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har Kicks rougeborste (inte den största de har) och jag tycker den är riktigt bra. Mjuk och följsam. Kolla in den iaf vetja :) Den kostar bara runt hundringen dessutom.

2008-04-07 @ 20:07:07
URL: http://www.pssion.se
Postat av: SantaCarolina

Emelie: Oh tack för tipset! En bra borste för en hundring gör mig onekligen nyfiken!

2008-04-07 @ 20:55:26
Postat av: Sminkan

Jag använder massor med olika borstar till mitt löspuder, från min största, och sämsta, kabuki till billiga från HM. Men just nu blir det inget löspuder för jag orkar intemed foundation. Har bara kompaktpuder i pannan och på näsan...

2008-04-07 @ 20:59:45
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Jeanette

Ja Norrköping har fasen sin beskärda del av konstiga människor. Vi ska väl bara vara tacksamma att de håller sig borta mestadelen av dygnet. =P

2008-04-08 @ 06:39:07
URL: http://ettenaej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0