Tävling IGEN på SantaCarolina!

Apotekets produkter kan man väl tycka vad man vill om. Många tycker att det är budgetprodukter till höga priser medans andra inte använder något annat.
Ett som är säkert är väl att de är väldigt milda och skonsamma mot hud och hår.

Nu har du chansen att vinna lite härliga produkter från just Apotekets olika märken.

Paket 1:
 

Aco roll on deo, volymbalsam från Apoliva (med en underbar doft) samt en reseförpackning balsam från Våg.

Paket 2:
  
Aco Cover Up ( en kräm att dölja och punktbehandla finnar med, har även en sammandragande effekt på porerna.) Våg Balsam fullstorlek samt en reseförpackning Våg balsam.

Vad ska du göra för att vinna då?
Följande...

Använd kommentarfältet eller maila mig följande info:
Vilken är din favoritprodukt och varför är den så bra för just dig?
Game on allihopa! Ni har till på torsdagen den 27 september på er att medverka.

Moa, som vann förra tävlingen, jag har inte glömt dig om du undrar var din vinst har tagit vägen. Jag väntar fortfarande på läppglanset. Men jag skickar plattången på onsdag så får du den lite innan. Hoppas det är ok!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Mini

Min favoritprodukt är utan tvekan Effacernes från Lancome. Färgen är perfekt för mig, det går snabbt att dutta lite under ögonen så ser man mycket fräshare ut på en gång. Den är ganska dyr men man behöver bara ta lite för att den är så täckande! Det verkar som om den kommer att räcka en evighet. Perfekt helt enkelt!

2007-09-24 @ 17:38:58
Postat av: Mini

Min favoritprodukt är utan tvekan Effacernes från Lancome. Färgen är perfekt för mig, det går snabbt att dutta lite under ögonen så ser man mycket fräshare ut på en gång. Den är ganska dyr men man behöver bara ta lite för att den är så täckande! Det verkar som om den kommer att räcka en evighet. Perfekt helt enkelt!

2007-09-24 @ 17:39:28
Postat av: Mini

Min favoritprodukt är utan tvekan Effacernes från Lancome. Färgen är perfekt för mig, det går snabbt att dutta lite under ögonen så ser man mycket fräshare ut på en gång. Den är ganska dyr men man behöver bara ta lite för att den är så täckande! Det verkar som om den kommer att räcka en evighet. Perfekt helt enkelt!

2007-09-24 @ 17:39:51
Postat av: mini

oj! hur gick det till?? hmm, inte meningen sorry...

2007-09-24 @ 17:42:32
Postat av: Junitjej

Har du något favoritte?

2007-09-24 @ 20:00:45
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Mickan

Min favoritprodukt är CCS Mjukgörande handkräm. Den finns att köpa på Apoteket till ett bra pris. Den är oparfymerad (min pojkvän och min hund tycker dock att det luktar, jag känner inget) och den fungerar jättebra för även de allra torraste händer. Går snabbt in i huden och är en fröjd att ta på sig. Min räddare i nöden. Särskilt under den kallare perioden av året.

2007-09-25 @ 00:23:36
URL: http://angel-like.com
Postat av: Katarina

Min favorit är Clarins färgade dagcreme i färgen Doré. Den är något mörkare än min vinterhy - precis sådär härlig färg som det blir efter den första soliga vårdagen när man fått den första färgen. Den täcker bara lite lagom och doftar underbart, lite medicinskt. Älskar den!

2007-09-25 @ 08:42:25
Postat av: Jeanette

Jag tänker inte börja tjafsa om vem som mår sämst. Och det som P har gått igenom är säkert väldigt, väldigt jobbigt. Jag tänker inte säga att jag förstår det för det gör jag inte då jag själv aldrig gått igenom det. Och jag försöker inte på något sätt förminska det som har hänt.
Men nu handlar det om hur han har betett sig och handlat gentemot J. Och han har själv skrivit att det här inte har nåt med det att göra.
Det är klart att en sån sak bär man med sig hela livet, det formar en och gör en till den man är. Men man kan inte, i mina ögon, bete sig hur som helst.
Och vad jag menar med det är något som jag inte tänker förklara för alla hans vänner. Likadant som att han inte behöver förklara sina anledningar till hur han betett sig för mig.
Det som har hänt är mycket riktigt något som har hänt mellan dem två.
Men nu var det min blogg jag skrev i. Där skriver jag vad jag tänker och känner. Det hade varit att lägga mig i om jag personligen tagit kontakt med P och skällt ut honom eller liknande. DET hade varit omoget.
Men nu var det bara mina tankar, omogna eller ej.

2007-09-25 @ 14:33:20
URL: http://ettenaej.blogg.se
Postat av: SantaCarolina

Jeanette: Kul att skriver svar på min kommentar här, men varför så upprörd? Är det för att jag tycker annorlunda än vad du gör? Eller håller världen på att gå under? Du skriver självklart vad du vill på din blogg, men i mina ögon så lägger du dig i, och det gör jag också nu. Det borde varken du eller jag göra. Men kom ihåg en sak: såna här saker händer HELA tiden. Hur skulle P ha gjort annorlunda för att vara godkänd i dina ögon? det här rör varken dig eller mig så nu lägger vi ner den här diskussionen. Ibland är tala silver men tiga guld, minns det. Och kom inte med mer repliker som "Ät bajs" eller "hellre än stuckup-bitch" för då får de som anser dig vara omogen vatten på sina kvarnar.

2007-09-25 @ 14:41:39
Postat av: SantaCarolina

Jeanette: Dessutom har du ju inte ens vågat lägga ut min kommentar i bloggen.

2007-09-25 @ 15:06:45
Postat av: Moa

Hej! :) Det blir jättebra, haha. Men det går jättebra med något annat läppglans också. :)

2007-09-25 @ 17:09:43
Postat av: Beata

Haha, nee precis någonstans måste man börja =)
Åh tävling oxå, kul.
Min favoritprodukt är just nu (när solen inte längre ger brännan) Chestnut lotion "Bli brun på 10 sekunder" som finns på Åhlens herravd. för 85 kr. Det är alltså ett kastanjevatten som är lätt att applicera på, ger lagom bra färg utan att fläcka och är otroligt dryg. B.U.S släng dig i väggen ;)

2007-09-25 @ 22:16:44
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: christel

Hej jag har en bra budgetcreme som jag tycker är suverän. Dual action moisturizer från Clean and Clear är en oljefri creme för känslig hy. Den hjälper mot finnar och balanserar både oljiga och torra områden. Har lidit av akne sen jag var 13, är nu 32 och jag tycker denna dagcreme hjälper mina torra kinder och motverkar akne i resten av ansiktet.

2007-09-26 @ 13:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0