Spanat på Asos!

Varje morgon inleder jag med en kopp latte framför min dator på mitt kontor med takfönster i klubbhuset.
Jag har ett eget kontor....och ett eget takfönster...och en underbar chef... och en mysig kollega....och VÄRLDENS BÄSTA JOBB!! Ledsen, men jag var bara tvungen att berätta det.
Och när jag sitter där på mitt bästa jobb så kollar jag alltid in vad de fått in på Asos sen dagen innan.

Idag hittade jag följande kap!

image176
Liparazzi Flash Lips Lip Gloss i nyansen Millionare. Det här läppglanset har spegel och LAMPA...om man nu skulle råka befinna sig på ett mörkt ställe och JUST DÅ behöva smeta på lite läppglans....haha... finns som sagt på www.asos.com för 121 kr. Och då får du även med ett mobilsmycke i form av ett hjärta!

image177
Square Compact Mirror
En liten söt fickspegel för väskan! Två speglar varav den ena förstorar. 90 kr.

image178

På rea-sidan på Asos hittade jag detta alldeles utmärkta läppglans till ett billigt pris!
Urban Decay XXX Shine Cooling Lipgloss för 121 kr i nyansen Quickie.
Läppglanset innehåller pepparmint för den där lilla plumper-effekten och har en nästan oslagbar glans. Den äter man inte upp i första taget!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen...
Detta är ingen modeblogg men ibland springer man på ett objekt som man bara måste visa upp för andra.
Hade jag 1800 kr att lägga på en silkesklänning från Miss Sixty... ja då skulle det bli denna....
image179
Hör ni hur den ropar: "Caroline, använd klickfingret och buda hem oss! Vi behöver varandra! Vi kommer bli en match made in heaven! Du vill ha oss...My precious...."

Jag och silkesklänningen får leva utan varandra.
Även om kärleken hade varat för evigt! ;0)

Kommentarer
Postat av: Sminkan

1800 är i saftigaste laget för en klänning. För det får man ca 18 ögonskuggor. ;-)
Hur går det med Hot? Har du testat än? Kan man inte få en bild snart?

2007-09-27 @ 22:03:12
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Malin Eklöf

Åhhh, den klänningen var såååå fin!
Vi kan kanske betala 900kr var?
Jag ska bara gå ner ett par kilo!!!

2007-09-27 @ 22:13:08
URL: http://duvans.blogg.se
Postat av: SantaCarolina

Sminkan: Jodå, bild kommer.Ska klä upp mig imorn för en fest och då ska BÅDE Hot och 24 Carat användas! Jag har Hot idag tillsammans med en Platinum-skugga från Lóreal och jag är jättenöjd. Det var verkligen min nyans!
Malin: Hehehe inte ska du göra det...men visst var den läcker!

2007-09-28 @ 08:20:24
Postat av: Josefine

hej på dej! tränar du några pass eller vill du det? jag ska köra pump på måndagkväll. på? svara ej här utan på min blogg. kollar aldrig vidare på kommentarer. puss

2007-09-28 @ 08:39:50
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0