Och de lyckliga vinnarna är...

Ja jag VET att jag skulle presenterat vinnarna i fredags... och ja jag skäms för att ha försummat bloggen å de grövsta...

Jag fick in flera spännande bidrag och det var inte det lättaste att utse de två vinnarna.

Vinnaren är av paket 1 är ingen mindre än... Beata på http://beatas.blogg.se !!!
Beata tipsade om en produkt på Åhléns herravdelning, ett kastanjevatten som ger en naturlig bränna på 10 sekunder....Chestnut Lotion ska den heta och kosta 85 kr. Någon bild kunde jag inte hitta men oj så nyfiken jag blev på denna produkt! Blir nog till att testa någon gång!

Vinnaren av paket 2 är....Christel!!! Christel tipsade om en produkt som passar oss med blandhy perfekt!
En ansiktskräm med namnet Dual Action Moisturizer från Clean and Clear, utan olja och och hjälper till att balansera den ibland så besvärliga blandhyn!


Beata och Christel, maila mig era adresser så kommer vinsterna så fort som möjligt! Min mailadress hittar ni i infosidan om mig högst upp till vänster på sidan.
Grattis till er båda!
Och till er som inte vann denna gång, fler tävlingar kommer snart på SantaCarolina!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Christel

Wohoo, jag vann!! Vad glad jag blev :-)

2007-10-01 @ 15:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0