Nyfiken på...

Bourjois nya plumper Pulp Action Lipplumping gloss!

image155
Färgen ser helt perfekt hud-rosa ut... kostar 111 kr på  www.asos.com

Plumpern innehåller Collagen, och det ska öka blodcirkulationen i läpparna och lämna dem varma, glansiga och putiga.... Behöver jag skriva att nyansen heter Sexy Rose?

Behöver du en ny plattång? Då vill jag tipsa om att Asos har rea på riktigt fina tänger från Toni&Guy...priserna ligger från 280 kr...ingenting ju för en plattång av hög kvalité! Kika in på Asos Clearance-avdelning.

Snart kommer min Invalido hem! haha... A ramlade ner från ett berg i vintras och har sen dess haft problem med nacken...Ja jag vet hur det låter med att ramla ner från ett berg och allt, men det var inte så dramatiskt trots allt. Han har börjat styrketräna och då small det självklart till ÄNNU mer i nacken så han har varit hos kiropraktorn idag... Vi får se om han kan gå imorgon... hehe.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-09-04 @ 15:37:32
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0