Eyedust på inköpslistan!

Insåg igår när jag skulle göra mig presentabel inför en vip-invigning att jag inte köpt ögonskugga eller nåt annat i ögonsmink-väg sedan typ maj...tror jag. Förutom mascaror då...

Jag har har ju hittat en ny favvo-blogg: http://sminkan.blogg.se och jag säger bara ... gå in där och beundra denna otroligt duktiga tjejs verk med ögonskuggor! Helt otroligt...
Iallafall, på Sminkans så har jag hittat två nya Objects of affection!
Make Up store har en produkt som kallas Eyedust. Ni vet säkert vad det är, men för er som inte vet så är det alltså ögonskugga i pulverform. De finns i en rad olika färger och uföranden, men det jag gillar allra bäst är att de glimrar och glänser så fint på ögonbrynsbenet. Otroligt bra som highlighter men även för att förstärka och sudda olika ögon-makes med.

Jag har hittat två som kommer få följa med mig hem inom en snar framtid!

image163

image164

24 Carat och Carat! Dessa färger stämmer väl ganska bra överens med det du ansåg att jag skulle använda , eller hur Sminkan??

Dessa godbitar blir dina för 125 kr styck i närmaste MUS-butik.
Nu är det snart dags för lunch och jag ska hämta upp lite mat och sedan bege mig hem för att äta med min sjuka och mycket medtagna pojkvän... *fniss*. Nä nu var jag elak.
Han är jättesjuk. Så där sjuk som bara män kan bli.
Trevlig fredag allihopa!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: rocketqueen

De är så himla snygga! Men 24 carat och Carat är vansinnigt lika...

2007-09-14 @ 18:11:41
URL: http://rocketqueens.blogg.se
Postat av: Sminkan

Man kan ju tänka sig att du kikar på min favorit Lounge också. Den är allra snyggast av de guldglimmande eyedust man har på MUS. Och Inka är snygg också. Jag har ju aldrig kunnat bestämma mig utan skaffar en av varje. Tack och lov är hållbarheten hur lång som helst så man behöver inte förbruka dem snabbt.
Kolla på Splash också. En underbar turkosblå/tealfärgad. Tror den skulle kunna framhäva dina mörkbruna ögon.

2007-09-15 @ 00:37:51
URL: http://www.sminkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0