Burt Bee´s Citrus Facial Scrub

Oj... det blev heeeela två dagars frånvaro här på bloggen. Nya jobbet tar all tid och igår hade jag en arbetsdag på hela 12 timmar.. jaja...man ska känna att man lever, så är det.

I förra veckan budade jag hem ett riktigt kap på Tradera, en helt ny och oöppnad Citrus Facial Scrub från Burt Bee´s. Slutsumman hamnade på hela 20 kr med frakt...haha...Burt Bee´s har blivit lite av ett favvo-märke för mig.

Burt Bee´s är ett amerikanskt märke och de tillverkar sina produkter med enbart helt naturliga ingredienser. Det enda man använder utanför växtriket är t.ex. Vitamin E. Alla produkter i deras serie är 98 till 100% naturliga och de testar inte på djur. "Närmare naturens egna produkter kommer du inte", enligt Burt´s själva.

Citrus Facial Scrub består till stor del av nedmalda citronkärnor och ser ut som... ja... mörk sand. Den river precis lagom mycket , men det beror självklart på hur mycket vatten man tar till. Bäst är ändå konsistensen! Smulig och väldoftande...

image157

Vill du testa något annat från Burt Bee´s så rekommenderar jag Cherry Lip Gloss (som egentligen inte är ett läppglans utan mer som ett läppbalsam) som är perfekt att smörja in läpparna med om du utsatt dig för hårt och tärande väder som ute på sjön eller i skidbacken t.ex.
Prova också Pore Refining Mask som är en ansiktsmask som effektivt rensar porerna. Produkten är väldigt dryg eftersom den består av lera som man själv blandar till med vatten för en lagom tjock kräm.

Nu är det fika...och ikväll ska vi skjutsa svärföräldrarna till flygplatsen. De ska till Mallorca och jag är inte ett dugg avundsjuk...inte ett dugg. Intalar jag mig.
Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Beata

Åh va kul (såg artikeln) Grattis igen!
Kul med alla dina tester på skönhetsprodukter. Har du någon bra nattkräm, som inte är fet, att rekomendera?

2007-09-07 @ 11:31:04
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Beata

Jo, det vet jag. Men jag tänkte mer på om man kan få reda på vems ip-nr. det är.
Trevlig helg!

2007-09-07 @ 14:45:36
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Egoina

haha. du och svennis är ment to be ;)

2007-09-07 @ 19:19:37
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: johanna

Åhhh... Tack för tipset... JISES vad snygg.. aningen dyr då vi sparar till en thailandresa men åhhh vad jag vill ha!!! :)
Ha en skön helg.

2007-09-07 @ 20:58:30
URL: http://hannisfashionista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0