Spanat på The Body Shop...

image190

Överst: Bronze-kulor och Lip & Cheek Stain.
Nedre: Eye Cube, rosa necessär och eyebrow color&fix.

The Body Shop är en pålitlig partner. De testar inte på djur och oavsett vad du köper i butiken så kan du räkna med att få kvalitétsprodukter med dig hem. Jag tror inte att jag någonsin blivit missnöjd med något därifrån.
Kolla bara in den härliga ögonskuggs-paletten här ovan! Bara formen på kuberna och och den genomskinnliga förpackningen får mig att vilja springa till närmsta Body Shop direkt...
Och just en sådan ögonbrynsprodukt har jag letat efter på den svenska marknaden. Benefit Cosmetics har ju något liknande men då blir det genast mycket krångligare.

I torsdags satte jag igång med konståkningstränar-karriären igen efter ett uppehåll på ca tre år. Jag hade glömt hur roligt och givande det är att lära ut något till småttingar. Jag bär huvudansvaret för skridskoskolan och har samtidigt hand om nybörjargruppen... en skara barn på ca 15st  4-6 åringar...behöver jag säga att den timmen gick fort och att ryggen värkte aningens efteråt?
Men det är det värt när man ser en liten tjej som först  var lite ledsen de första fem minuterna, vara helt överlycklig när hon i slutet av lektionen lyckats lära sig åka både köttbulle och tupp!
Nu hoppas jag bara att mina nya grillor kommer på onsdag så jag kan köra ordentligt på torsdag igen.

Har ni förresten småttingar som vill lära sig åka skridskor, både pojkar och flickor, och ni bor i Norrköpings-området så kör vi skridskoskolan kl. 18-18.50 i Himmelstalundshallen på torsdagar fram till jul. Åldersgränsen är 4 år och hjälm obligatoriskt.

Nu ska jag göra fruktsallad till mig och hjärtat och mysa i soffan...Vi är lite trötta...har varit på landet i skärgården hela dan...pust...Vad trött man blir av frisk luft! haha...
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Aha, har du åkt konståkning? Min sambo har en gång i tiden vunnit sm i pardans och varit med i Holiday on Ice. Han har världens finaste rumpa och hållning trots att det var många år sen (han är 42 år nu).

2007-10-06 @ 21:08:36
Postat av: Malin Eklöf

Hej stumpan!
Bossen undrar över hudvårdsprodukter för män!
Han har upptäckt att han börjar få rynkor....!!!!
Har du ngr tips?
Kram

2007-10-07 @ 18:34:20
URL: http://duvans.blogg.se
Postat av: PB

Hej Carro. Undrar om du har något tips på någon bra mascara. Vill ha en som inte kladdar så mycket och som inte får fransarna att bli så tunga.
Kram

2007-10-07 @ 20:31:58
URL: http://peggyvivian.blogg.se/
Postat av: SantaCarolina

Katarina; Där ser man! Då vet jag säkert vem han är. Mmm, riktigt fast rumpa får man...hihi...
Malin: Jag har skrivit om hudvård för män i vintras, men det kan ju vara dags igen!
PB; Jag gillar ju som bekant Lancomes mascaror, särskilt Hypnose och L´extreme. Men vill man komma billigare undan så tycker jag att i stort sett alla Lóreals mascaror håller måttet, speciellt Lash Architect, tror jag den heter.
Vad du ska undvika för att slippa klumpiga fransar är alla sorters mascaror som ska "designa" och skulptera fransarna...ren skit och alla märken har ett eget exemplar. Du känner igen dem på borsten som är smal, har korta kammar och och på konsistensen som är alldeles för lättflytande. kram!

2007-10-08 @ 08:35:03
Postat av: Kristina

Ja Body shop har många bra produkter och smink:)Den där ögonskuggs-paletten vore inte helt fel:)

2007-10-08 @ 13:32:40
URL: http://eyeonbeauty.tjejsajten.se
Postat av: PB

Tack för tipsen :D

2007-10-08 @ 17:00:46
URL: http://peggyvivian.blogg.se/
Postat av: emma L

åh, är du också konståkningstränare? Kul! :)
vår skridkoskola rymmr dock cirka 65 småttingar... så jag är rätt glad att jag får ha hand om äldre, haha.

2007-10-09 @ 22:49:03
Postat av: Sara

jag har just den ögonskuggs paletten ifrån body shop och jag är så super nöjd med den, färgerna är grymma och hållbarheten, håller en evighet säger jag :) så den är verkligen värd pengarna :)

2007-10-22 @ 15:17:14
URL: http://suunshiiiine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0