Ordning och Reda! Smink-låda på Freda´!

Ohhooo....så fyndigt det blev där i rubriken!
Jag spanade för ett tag sedan på mina fellow sminkjunkies respektive bloggar att de fyndat en svart snygg verktygslåda på Jula. En riktigt maffig sak med fack och lådor som fälls ut när man öppnar den.

Nu är det så här; jag är en hudkräms-tjej. Jag älskar smink i alla dess former och shoppar mer än gärna det så ofta det går. Men...jag älskar hudkrämer och body butters och hudvård lite lite lite mer...
MEN...jag vill ändå ha ordning bland sminket och min halva av badrumsskåpet har sett ut som ett katastrof område. Tills nu...
Så idag har jag också fyndat på Jula. Denna lilla låda blev min för 149 kr...

image208
Svart och silvrig och läcker!
För att inte allt smink ska fara omkring därinne , eftersom lådan inte innehåller några fack, så köpte jag två av denna:
image209
Väggarna i förvaringsasken går att ta bort och jag kunde på så sätt skapa fack som passade även långa penslar.
Nu var dessa askar groteskt fula, så har någon sett liknande askar fast i kanske rosa eller turkos, så säg till!!!

Nu...har jag världens ordning på mitt smink! Produkter jag använder mer sällan ligger i den nedre asken, och mina vardagsprylar ligger i den övre.
Och mitt badrumsskåp är nästan tomt! Hmmm... undrar just vad jag ska fylla det med...hehehe....
Trevlig fredag allihopa!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: erika

haha. vad rolig du är!!! din lilla junkie! hehe ;)

2007-10-26 @ 20:48:15
Postat av: Sminkan

Praktiskt och bra! Och hygieniskt! Plastboxarna kan du ju lätt tömma och bara diska ur när glitterskuggan dammat ner hela facket. :-)
Det gå inte med min jätteväska. Jag funderade just på omorganisering av den, samt städning i den. Vilket jobbigt projekt... Jag behöver egentligen också en till väska. Men jag är aldrig på Jula. :-(

2007-10-27 @ 09:31:31
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Kristina

Å så praktisk och bra den verkar va:) Vill oxå ha nåt liknande.

2007-10-29 @ 08:31:46
URL: http://eyeonbeauty.tjejsajten.se
Postat av: Katarina

Kanon! Får vi se den i fyllt tillstånd också?

2007-10-31 @ 12:57:18
Postat av: SantaCarolina

Katarina: Ja det var en bra idé! hehe.. återkommer med det!

2007-10-31 @ 13:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0