Måndagens Önskelista från Eleven.se!

image201

Det finns alltid något en sminkjunkie vill ha... och det finns ALLTID en önskelista! Tänk om man hade obegränsad tillgång till ett miljonkonto...ja jag säger då det! Risk för maximal smink-överdos!

Överst från vänster: Juice Beauty Blemisch Clearing Serum. En mask som Bjooti hyllat och som verkligen gör mig nyfiken. Är den så bra som den verkar? Jag tror det!
Du Wop Green Eyes är en palett med ögonskuggor och penslar som applikatorer...inte skumgummi som alla andra använder i sina paletter. Bra där DuWop! Paletten finns i en mängd olika färger men det var den gröna som lockade mig...
Vidal Sasson Hot Tools 230C är den nya plattången från Vidal. Den är framtagen för oss med grovt och svårstylat hår och kan alltså värmas upp till hela 230 grader på 30 sekunder! Jag behöver verkligen en ny plattång...

Nedre från vänster: Smashbox Photo Finish Primer sägs vara the shit om man vill skapa en jämn och slät yta att applicera sin foundation på...som gjord för mig antagligen! hihi...
Mama Coco´s Real Vanilla Lip Balm är ett läppbalsam gjort på bl.a.... ja just det vanilj. Vanilj går alltid hem hos SantaCarolina och läppbalsam går åt nu när temperaturen ute sjunker.

Allt kommer från www.eleven.se
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Love Smashbox primern, sååå bra:)

2007-10-15 @ 12:34:25
URL: http://eyeonbeauty.tjejsajten.se
Postat av: Emelie

serumet är faktiskt ganska bra. men den gör inga under. dock får den bort mindre kvisslor på kortare tid än det vanligtvis skulle ha tagit.

2007-10-15 @ 13:40:31
URL: http://pssion.wordpress.com
Postat av: sminkan

Jag är också nyfiken på Smashboxprimern. Måste få tag på det där Try Me-kitet jag suktat efter. Är såååå sugen på det!

2007-10-15 @ 20:08:55
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Lene

jag har också primern och den är verkligen superbra. tyckte den var dyr men den är såå dryg så det var den värd!

2007-10-18 @ 19:11:07
URL: http://faktalene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0