Lancome Bubblan!

Många är de bloggare och skönhetsskribenter som hypat denna lilla bubbla med läppbalsam från serien Mystery Game. Och vem kan motstå dess rosa välvda skönhet som går under namnet Rose Marshmallow?
Ingen riktig smink-junkie iallafall!

Bubblan har sålt slut i stort sett överallt. Nu har jag ett tips till er.
Bubblan finns kvar, och i MÅNGA exemplar dessutom, på Åhléns i Norrköping!! Jag upptäckte det i helgen så tydligen har inte hypen nått hit till stan... det är väl bara jag och Kleiner Wundervoll som dreglat över den! haha...

Så.. ska ni ha tag i ett ex, bege er till Åhléns i varuhuset Linden i Norrpan!
Sov gott alla raringar!

image184

Kommentarer
Postat av: Minim

Den finns kvar i Ö-vik också ;)

2007-10-01 @ 20:52:05
Postat av: Josefine

ja visst är hans fot läskig. han blev stämplad i matchen mot åtvid. det gick till o med hål i skon.. den du. nej jag märkte att du ej var på träningen;) puss på dej

2007-10-01 @ 20:56:56
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: SantaCarolina

Minim: Ja du ser, hypen når inte utanför storstäderna tydligen! Vilken tur för oss, eller hur?!

2007-10-01 @ 21:02:31
Postat av: Towe

ÅÅh.. Ska genast springa dit :D Jag kan stoltsera med att jag köpte första bubblan på Kicks Domino :P

2007-10-01 @ 21:53:54
Postat av: Akrogirl

Haha! Faktum är att jag klämde på den för nån vecka sen, jag råkade göra en stor repa i provexet med nageln - just på Åhléns. Haha! Fast jag har inte köpt den, kanske inte är en riktig sminkjunkie då =/

2007-10-02 @ 01:03:56
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/
Postat av: SantaCarolina

Akrogirl: Jag är inte heller nån riktigt sminkjunkie...har inte heller köpt den än! hahaha vilken dubbelmoral va?

2007-10-02 @ 08:29:11
Postat av: Curlygirly

Åh Towe, var du först på Kicks i Domino? Och jag som trodde jag var det...men då köpte jag min strax därefter ;)

2007-10-02 @ 19:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0