Kära Tomten (Andreas)!

Jag vaknade idag till en klarblå himmel och strålande sol och en lagom mys-kall temperatur ute...Härligt!

Det slog mig att det är bara två månader kvar till jul och bara därför satte tankarna igång: "Undrar vad alla fina tillverkare slår till med denna jul?"
Jag satte lite raskt ihop en liten önskelista till min egen hustomte, Andreas. Som btw faktiskt fyller år på självaste julafton. Mitt eget lilla Jesusbarn! Behöver jag säga att han blir vansinnig när jag kallar honom det? hihi...

image204

I mitten....dyrgripen av alla! En palett från Dior med ALLT man kan önska sig! Jag har snöat in på paletter , jag vet, men hur underbar är den inte??? Kommer kosta runt 500-lappen har jag räknat ut...
Hojta om ni har sett den i någon butik ännu!!

Överst hittar vi ett halsband från Paris Locher´s (finns på accessora.se) med texten "Petite Salope". Det betyder Little Slut.... haha....Kostar dock 695 kr så...om tomten är snäll kanske...
Brevid finns ett läppbalsam från TVÅL, Herbal Garden som innehåller bivax, kakaosmör och sötmandelolja.

Längst ner har vi Clarins Gloss Appeal, läppglans-nyhet från Clarins.
Brevid finns ett armband från Angela Gothborn (finns också på accessora.se) som består av en förgylls, kraftig länk med ett satinband virat runt. Finns i en massa olika härliga färger för endast 195 kr.

Sådär... nu har Tomten lite att jobba med!

Idag, den 20 oktober, fyller min systerson Wilmer 1 år!
Grattis på födelsedagen, mosters lilla kille!
image205

Här är han i bollhavet som tydligen var väldigt poppis!
Eftersom Wilmers mamma ser till att hennes barn är små modetroll, så ligger det i hans paket en turkos Bamsetröja, bruna byxor med slitlappar på knäna från PoP och en stickad tröja.
Känns väl som att Wilmer kommer bry sig föga om sina presenter idag...Storasyster däremot....:0)

Nu är det duschen som gäller och sedan ska vi åka och provköra en ny bil!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Gud så go han ser ut! :-)

2007-10-20 @ 18:11:31
Postat av: SantaCarolina

Katarina: Ja han ÄR väldigt go! Alltid glad och en riktig liten bit till grabb! Han gillar djur och så fort han ser mina hundar skriker han av lycka...haha

2007-10-20 @ 23:23:38
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Kristina

Så söt han var:)

2007-10-22 @ 10:40:20
URL: http://eyeonbeauty.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0