Design-hjälp sökes!

Mina snälla, underbara och kreativa läsare...Jag behöver er hjälp!

Jag har försökt och tragglat och läst massa om koder och webdesign i ett par veckor nu...Men nu ger jag upp!
Jag FATTAR inte hur man ska göra!

En förändring av utseendet på bloggen är mycket välbehövligt och jag har mina idéer färdiga i huvudet och nu behöver jag bara hjälp att förverkliga dem.

Kan Du styla min blogg? Jag skulle uppskatta enormt om någon av er ville hjälpa mig.
Det är inga stora grejer eller konstigheter och självklart får du ersättning för arbetet.

Hör av dig...antingen på mail eller här på bloggen!
Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Beautynet

Jag har problem jag med, vill ju ha lika snygg blogg som bl a Bjooti. Men lilla Kenza har gjort en del för lite hjälp, fixa ihop något tillfälligt om du vill http://kenzaas.blogg.se/blogghjlp.html.

Om du inte klarar det, bryter ihop totalt kan jag hjälpa dig men inte behöver jag ersättning. Var inte rädd för att höra av dig. Kram!

2007-10-30 @ 17:59:26
Postat av: SantaCarolina

Tack för tipset! Nu har jag som du kanske ser fixat en ram och ändrat lite storlek och färger på lite text. Nu skulle jag bara vilja att utrymmet UTANFÖR ramen ändrade färg...hur gör jag det??

2007-10-30 @ 20:54:33
Postat av: Ullis

Var tvungen och testa på min egen först=), men om du går in på redigera stilmall och sen överst i koden så står det "background:"
och sen en kod som börjar med # om du bara vill ha en annan färg så kan du bara klistra in en annan kod där. Koderna hittar du genom att söka på färgkoder på google. Lycka till=)

2007-10-31 @ 19:57:49
Postat av: Alex

Gå in på

www.designadinblogg.blogg.se

där är det en massa tips =)

2007-11-07 @ 13:24:45
URL: http://sourz.blogg.se
Postat av: Amanda

Hejdär!:)
Besök min sida, följ instruktionerna! Sen fixar jag resten ;)
Kram A

2007-11-12 @ 20:23:22
URL: http://designhjalp.blogg.se
Postat av: Amanda

Hejdär!:)
Besök min sida, följ instruktionerna! Sen fixar jag resten ;)
Kram A

2007-11-12 @ 20:23:31
URL: http://designhjalp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0