Panoramic Curl... och Gnosjö!

Det låter som en slående kombo eller hur?

Riktigt så spännande är det inte.
Jag köpte en ny mascara idag. L´oreal Panoramic Curl föll valet på.
Jag har aldrig testat den innan men den var nedsatt till 89 kr och så hade jag en 20% kupong som kom med posten och Hm-bonusen, så priset kändes ju mer än godkänt.

Denna ska nu hårdtestas!
Nån som använder den och har något att säga om den?

image228

Ja... och det där med Gnosjö då?
Jag ska bege mig dit nu och stanna över helgen. Andreas moster bor där och vi är bjudna på damen i frågas 50-årskalas. Det ska bli trevligt!
Rosa, som hon heter, är pastor i en liten församling där och alla i denna församling är inbjudna.
Vi är inte så jättereligiösa direkt... inte något religiösa alls för att vara frank.
Men det ska bli jättekul att träffa alla som hon arbetar med dagligen. Rosa är en människa med stort hjärta och hon accepterar alla för den de är.
Hon är en av de personer jag hyser störst respekt för. Otroligt klok och empatisk.

Nu blir det bilfärd på ett par timmar med svärföräldrarna. Vi hörs av på söndag!
Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Var fanns den för 89kr?

2007-11-23 @ 16:15:57
URL: http://plastictrash.blogg.se
Postat av: SantaCarolina

Ullis: HM har kampanj på dem nu!

2007-11-23 @ 16:32:24
Postat av: Sminkan

Ha en trevlig helg och fest hos Rosa!

2007-11-23 @ 18:44:44
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Emelie

Tyckte det var en helt okej mascara när jag hade den :)

2007-11-24 @ 20:52:49
URL: http://www.pssion.se
Postat av: Marjen

funkar 20%-rabatten även på varor som redan är nedsatta i pris? tänker på t.ex mascaror och foundations som det brukar vara erbjudanden på.

2007-11-25 @ 13:13:33
Postat av: Malin Eklöf

Hallelulja!!!
=)

2007-11-26 @ 09:29:51
Postat av: Dress Like a Princess

Jag ahr använt den mascaran och jag tycker faktiskt den är riktigt bra för det låga priset :)

2007-12-08 @ 11:27:57
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0