Goodie-bag!

Så här på söndagkvällen är det dags för en tävling!
Och denna gång är det en goodie-bag som heter duga som söker en ny ägarinna, eller varför inte en ny ägare?

På de flesta webshops får man med ett gäng prover när man beställer. Jag har sparat alla prover från mina senaste beställningar och samlat dem till en rejäl påse härligheter. Ta chansen och vinn prover på produkter som du kanske känner är för dyra för att köpas, utan att just prova dem först.

Titta här vad bagen innehåller:
image221

Make up Store: 1 st gröm metallic pensel-necessär.
Aqualina: Doftprov EdT Chokolovers, Pink Sugar (2st) och Blue Sugar man. Body Milk Wild Strawberry.
Lakshmi: Bijora ansiktskräm (2st) och Dhanyaka Ansiktsmask Coriander.
Principessa: Doftprov Pure parfume oil Piccolo perfume och 1st burk kroppstvål Fresh Fiore.
Smashbox: Photo finish foundation primer och High definition healthy fx foundation.
Freeze 24/7: Icecream double scoop, antirynk-kräm.
Purelogical: Age-deffying Face Serum.
Murad: Oil-free Sunblock och Oil-free sunblock Sheer Tint.
Mario Badescu: 1 st flaska All-purpose Egg schampoo, 1 st flaska Botanical Facial Gel, 1 st burk Strawberry Face Scrub och 1 st burk Oil Free Miosturizer.

Så...vad ska ni göra för att vinna då???
Skriv i kommentarsfältet varför just Du förtjänar att vinna goodie-bagen.
Jag väljer vinnaren på tisdag kväll!
Lycka till!

ps. Ni som vann förra tävlingen, jag har inte glömt bort er. Jag har haft lite mycket på sistone bara. Skickar era vinster i veckan som kommer! ds.


Kommentarer
Postat av: Mi

Hej! Just nu består mitt liv bara av plugg och åter plugg. Har tenta i anatomi om knappt 2 veckor så då skulle en goodiebag sitta väldigt fint! Att jag också flyttat över 30 mil från sambo och familj till en helt främmande stad gör ju inte saken lättare... :)

2007-11-18 @ 18:11:50
URL: http://misblogg.blogg.se
Postat av: Sminkan

Jag förtjänar den inte, så jag skriver inte av den anledningen. Jag ville bara säga att det såg ut som en härlig goodiebag och att den läsare som får den kommer att bli glad!

Du är en generös och omtänksam kvinna, Caroline, det vet jag sen tidigare!

2007-11-18 @ 19:19:24
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Beautynet

Varför förtjänar jag denna? Jag har nog haft den mest turbulenta höst i mitt liv, separation, förlust och olycka har dragit förbi och jag finner min lycka i att ta hand om mig själv nu för tiden och jag skulle ju minst sagt bli överlycklig av en så här underbar goddiebag.

Många Kramar
/Din Pret-ty kollega :)

2007-11-18 @ 19:35:04
Postat av: Rebecka

Hola Santa Carolina! Jag tycker jag förtjänar vinna goodie-bagen eftersom jag gör min praktik nu och klarar av första-gången-grejer i ett rasande tempo! Så hektiskt är det faktiskt att jag inte hinner shoppa smink i någon nämnvärd utsträckning och knappt hänger med på sminkbloggarna jag brukade läsa!

2007-11-18 @ 20:23:55
Postat av: Malin Eklöf

Hello darling!
Har en känsla av att när jag kommer hem från otäckt varma Thailand så kommer jag behöva all hjälp i denna värld för att få ordning på mitt utseende.
Solbränd hy, flagande...ja allt det där otäcka som är biverkningarna av solsemester!
Så snälla....jag kommer behöva all hjälp jag kan få!
=)

2007-11-18 @ 20:47:24
Postat av: också creme-idiot

Jag är som du förstått tokig i krämer, balsam, make up och annat "tjejigt". Har varit detta i min ungdoms ljuva dagar, men sedan avstannade mitt intresse p g a för lite utrymme för mig själv. -Rätt gissat; jag gifte mig och fick barn. Nu är min dotter större (8år) och jag börjar åter ägna mig åt mig själv. Slutat röka (gått upp i vikt - blää) och blivit mycket nyfiken på all make up igen. Lyckan är också allt som gör mig mjuk och väldoftande. Vilsen är jag i denna djungel, så lite prover hade verkligen inte skadat, så jag vet vad jag ska börja shoppa. Du har ingen aning om hur mycket tips jag fåt från dig och andra sminkbloggare! Tack för att ni finns!!!

2007-11-18 @ 21:42:49
Postat av: också creme-idiot

Måste också fråga; varför ger du bort denna?! Är du så alltigenom osjälvisk, eller? Proverna man får när man handlar är ju halva nöjet, eller? Så altruistisk du måste vara!! Beundrar dig...

2007-11-18 @ 21:45:18
Postat av: SantaCarolina

Oj, vad många bra bidrag!! Fasen, jag önskar att jag hade 10 bags att skänka bort, ni förtjänar det allihopa!

Sminkan: Åh, vad du är söt! Vad glad jag blir när du skriver så där...

Rebecka: Nu blev jag nyfiken... vad är det för första-gången-grejer du gör??

också creme-idiot:
Ja jag anade ett litet kräm-beroende där hos dig..hihi... Jag ger bort bagen för att det är kul att göra nån glad, helt enkelt! Jag är så glad för alla som läser min blogg så det är kul att muntra upp nån annan som lägger tid på att läsa mitt svammel...:0) . Visst är det kul med prover när man beställer men oftast får man samma flera gånger så de flesta i bagen har jag faktiskt provat redan.
Såg du förresten att jag svarat på din kommentar i förra inlägget om dust´sen?

2007-11-18 @ 22:02:19
Postat av: också creme-idiot

Visst såg jag! Den där sminkan är inte klok!! Guud, vad hon kan! Blir såååå avundsjuk. Fast din blogg tycker jag mer om. Tror du och jag är lite mer lika... Vissa make-uper som sminkan gör hade jag faktiskt inte varit modig nog att göra... Jag beundrar henne helhjärtat, dock!!

2007-11-18 @ 22:15:40
Postat av: Amanda

Åhå, inte illa!:)
Varför jag förtjänar den? Först & främst så har jag samlat sen läääänge tillbaka på en massa olika prover och får väl bara in lite då & då, och så där mycket på en gång skulle inte sitta helt fel i min samling!
Sen psykiskt så mår jag väl inte hundra, men det känns som om man inte ska behöva ta det som en andledning att förtjäna det där om man säger så! :) Jag tycker det är super roligt med sånna där saker!=)
Må bäste kvinna vinna=) Ha det bäst Kram A

2007-11-19 @ 23:30:55
URL: http://girlyliicious.blogg.se
Postat av: Patricia

Jag vill gärna vinna din goodiebag :) Jag älskar prover, men av någon anledning får jag aldrig några prover när jag beställer från nätet. Kanske beställer från fel ställen!? :)
Lush exempelvis brukade vara jättegenerösa med prover i början, men nu får jag bara nån avskuren tvålkant. Det är lite synd... för det är så himla kul med prover. Ibland är nästan proverna roligare än det man beställt *haha*

2007-11-20 @ 17:08:30
Postat av: Ems

Ser ut att vara en jättfin goodiebag :) Jag hade gärna vunnit den...ska utomlands i år och inte fira jul, känns lite konstigt då jag alltid gjort det innan. Inga jul-klappar heller, känns verkligen ovant.
Ska vara utan pojkvännen också, vi ses varken över jul eller nyår...och det var på nyår förra året som det klickade mellan oss och han blev kär i mig.
Detta kunde kanske vara en tidig jul-klapp? :)

2007-11-20 @ 18:50:37
Postat av: Linda

Åhh små gulliga prover slår väl de mesta :P!!
Vi förtjänar nog ALLA en goodie-bag som gör oss ännu underbarare&sötare än vad vi redan är, så ja skriver en rad och kan bara hoppas att den lilla skatten hamnar hos mig :o)
Tack för en härlig blogg :o)

2007-11-20 @ 22:44:08
Postat av: Sofia

Jag tycker att jag förtjänar att vinna din goodie-bag därför att jag tycker så synd om mig själv just nu och skulle behöva något uppmuntrande! :) Den senaste månaden har jag haft två tentor och minst fem andra inlämningsuppgifter, jag har köpt kurslitteratur för omkring 2000 kr (hejdå hudvård), jag befinner mig 60 mil ifrån min familj (dvs. inga gratis middagar och kramar), min hud har förvandlat tills oigenkännbar med röda utslag och finnar. Jag skulle kunna hålla på i evigheter känns det som... men ja, jag skulle bli väldigt glad om jag vann.

2007-11-21 @ 10:05:50
Postat av: Rita

Jag tycker att du ska välja mig eftersom jag idag, för första gången gjorde teoriprovet för körkortsbehörighet B, och jag fick 51!!! För att få godkänt krävs 52, så detta suger just nu. Är lite deppig, skulle behöva en liten påse med godheter :)

Kram!

2008-03-10 @ 16:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0