Bloggtema: Produkten som överraskade mest!

Produkter som överraskar negativt verkar det finnas gott om.

Men så finns det några få guldkorn som man ibland snubblar över när man minst förväntar sig det.
En sådan produkt är CCS Fotvårdssalva som finns på Apoteket.

image230

Den innehåller Karbamid och Glycerin som hjälper huden att binda fukt samtidigt som de mjukar upp eventuella förhårdnader. Prova att smörja in fötterna med denna innan ni går och lägger er på kvällen. På morgonen kommer era fötter vara babylena och mjuka... känns fantastiskt efter en dag i högklackat t.ex.
Tuben på 175 ml kostar 48 kr, så man blir inte ruinerad heller.
Min mamma har alltid jobbat på Apoteket så jag har blivit härdad av deras produkter. Det fanns oftast inget annat hemma när jag var liten.

Andra guldkorn som jag hittat är: Lóreal Hot curl, en hårkräm som framhäver lockar och vågor, och Divided´s ögonskuggor som finns på HM för typ 20 spänn styck! Jättebra pigment och hållbarhet!
Det visar att bra produkter inte behöver vara snordyra.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Helt sant! Jag använder gärna HM Divideds skuggor och tycker de är fullt jämörbara med många skuggor för mycket dyrare pris. Även Apoteket nyttjar ja gofta. De har mycket som är bra. Älskar deras handkräm med Aloe Vera!

2007-11-29 @ 18:38:51
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: också creme-idiot

Denna fotkräm är en absolut "jag kan inte vara utan-produkt". Finns en bra fotkräm från Oriflame också. Definitivt min favvo-fot-kräm!!

2007-12-01 @ 17:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0