Bloggtema: Om du fick 500 kr att handla för i valfri webshop, vad skulle du köpa?

Oh, vilket härligt bloggtema! Tänk om nån bara kom och stack en 500-hundring i handen på en och sa:
"Varsågod, handla vad du vill på nätet!"

Yeees, please...
Valet var inte svårt, hade ni väntat er något annat liksom? :0)

image213

Från hqhair.com skulle jag köpa min allra, allra största favvo när det gäller hudkräm: Benefit Bathina Touch me then try to leave Creme. Doften och hur huden känns är bättre än det allra mesta... kostar ca 260 kr.
Från Satine.se skulle jag klicka hem Fast Lash som jag skrivit om innan. En produkt som bygger på fransarna och ska ge lösfrans-effekt! Kostar 130 kr.
Och sist skulle jag surfa in på asos.com och deras rea-avdelning.
Där säljer de just nu OPI lack för 90 kr. Nyansen jag skulle välja skulle vara Strawberry Fields. Älskar den där starka hallonröda färgen!

På tal om nåt helt annat: jag har fastnat TOTALT för Amy Winehouse! Vilken röst och vilket skönt och originellt sound! Precis my cup of tea när det gäller musik!
Spetsa öronen speciellt nästa gång "Back to Black" spelas... sorglig men realistisk text.
Nu vankas det söndagsmiddag hos mina föräldrar; Stekt fläsk med potatis och sås! Så gott!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Gillar också Amy. Och hennes eyeliner! Men mest låtarna. har lyssnat på henne sedan hon släppte första plattan.

Strawerry Fields var fin! Jag sitter just nu och lackar naglarna med OPI, men en helt annan typ av färg. Russian Navy blir det för mig.

2007-11-04 @ 16:31:14
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Mia

Är också lite nyfiken på den där Fast Lashn:-)

2007-11-04 @ 18:16:27
URL: http://fafangan.blogspot.com
Postat av: Josefine

ihhhhhhhh! jag har oxå fastnat för amy. hon är ju bra lik amanda i idol oxå. eller amanda är lik amy!

2007-11-04 @ 21:12:34
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: rocketqueen

Touch me... har jag spanat på länge. Låter fin!

2007-11-08 @ 08:44:52
URL: http://rocketqueens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0