Bronze season...

Söndag idag...och en fyra-dagars arbetsvecka ligger framför mig. Skönt att få vara ledig på torsdag.

Jag utlovade lite tips på bronze-produkter och det kommer här...

Tom Ford har formgett Esteé Lauders kollektion Azuur Soleil och tänka sig...i den kollektionen finns det en bronzing-stick som ska göra underverk för ditt ansikte. Hela kollektionen är så fantastiskt snyggt designad att man vill ha den bara därför...sen är jag helt övertygad om att produkterna helt...helt underbara!

 Sticket ligger i raden längst ner, i mitten.

Vill man nu inte använda ett stick utan ett bronzing puder så har Max Factor ett utomordentligt bra alternativ.
När du använder det, se till att inte få för mycket på borsten, risken finns att du ser flera nyanser mörkare ut...hihi.. tro mig, det vill du inte, resultatet blir ganska roande.


Denna gång ska vi titta lite närmare på Catherine Zeta Jones, i veckans look!
Här har vi en Hot Mommy!
Snacka om att kunna se fräsch ut, med två små barn och en typ dubbelt så gammal man...
Mörka kvinnor är bara så vackra... Catherine har förmågan att utnyttja sina mörka färger på allra bästa sätt.
Puss Hej!
 

Kommentarer
Postat av: erika

YES! Bronze pudret skulle bleka jag aldrig klara mig utan!!! Jag använder Isadora och den är oxå mkt bra och prisvänlig :-D

2007-05-15 @ 08:23:53
URL: http://erika81.blogg.se
Postat av: Maria

Max Factors solpuder är faktiskt jättebra! Jag hade det och var jättenöjd (trodde att det skulle glittra, men det höll till vardag och fest)

2007-05-23 @ 18:29:39
URL: http://lovisavictoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0