Sorg i mitt sminkjunkie-hjärta...

Nu ska jag ju fortfarande inte göra av med några pengar men framåt våren nu hade jag planer på att inhandla några favvisar från mitt favoritmärke Benefit Cosmetics. Det går inte att få tag i i Sverige förutom på den excellenta siten www.eleven.se
Häromdagen fick jag ett mail från Michael på eleven.se... Han undrade om jag ville köpa den sista av deras Touch me then try to leave creme från just Benefit. Vadå deras sista? undrade jag...
Jo de ska nämligen sluta med Benefit på obestämd tid eftersom det strulat så mycket med leveranserna...
OOhhh nej... OM jag nu ska köpa nåt från Benefit betyder det att jag måste köpa det från hqhair.com och betala desto mer i frakt,..
jaja jag får väl fortsätta drömma om denna ...
Benefit Sandal Scandal...
en slags peelingkräm för fötterna. Man smörjer in fötterna på kvällen, drar på sig de medföljande sockorna och sen vaknar man med perfekt pedikyrerade fötter! Lovely!

Sitter hemma och jobbar idag...jag har en liten katt brevid mig i soffan som jamar och spinner så fort jag rör på mig... härliga lilla Thea...

Ute är det vår! Jag tog med mig mina två hundskrällen ut till en hundrastgård igår och medans de sprang och leke där inne så stod jag och njöt av solskenet..... sååååå underbart att våren verkar ha kommit. Vädret är minst lika fint idag och om två timmar ska jag ta lunch och passa på att ta en promenad med mina älsklingar i solen!
Man kan lugnt säga att vårkänslorna sätter in en sån här dag!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: josefine

ja så grymt skönt med vårkänslorna som börjar sprudla!! ses om en timme.. puss på dej

2007-03-06 @ 18:01:56
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: josefine

du har blivit tagen.. läs min blogg från dagens datum så får du mer info!

2007-03-06 @ 20:55:24
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Evelina

Googlade hundrastgårdar i norrköping och kom till din blogg! Jag bor i centrala norrköping och har inte riktigt förstått var alla hundrastgårdar i stan ligger, trots att det tydligen ska finnas hela 6 st... känner du till dem? Jag har bara hittat till Vrinnevi och Navestad.

2007-03-20 @ 20:58:25
Postat av: Caroline

Evelina: ledsen att jag inte sett din kommentar förräns nu. Den rastgård vi brukar använda ligger i Skarphagen. Precis till vänster om Skarphagshemmet. åk vägen mot Borgsmoskolan och titta åt vänster: där ligger den!

2007-04-19 @ 20:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0