Oriflame


På mitt förra jobb hade jag en kollega som var representant för Oriflame. Genom henne kunde vi beställa och den där katalogen gick typ 10 varv runt alla tjejerna på kontoret... :0)

Oriflame är en billig, eller kalla det prisvärd om du vill, serie med skönhetsprodukter från duschkräm till mascara och puderkulor.
Mycket är bra och mycket är dåligt, riktigt dåligt... bry er inte ens om att prova deras hudlotions eftersom de innehåller så lite fukt och fett att det är helt meningslöst att använda dem.

Även denna produkt: Schampo och balsam med kokosdoft... trassligare hår får man leta efter en dusch med dessa produkter... usch och fy.... doften håller sig inte heller längre än 5 sekunder.


MEN... så kommer vi till två guldkorn!! Och vilka guldkorn sen...

Tender Care är en liten liten rosa burk vars innehåll är heeeeelt fantastiskt!
Detta är en undergörare, en kräm alltså, som går att använda precis överallt där man är torr och narig.
På vintern använder jag den på mina supertorra händer och armbågar... för de 99 kr som den kostar får man så mycket! Även om burken är liten...
                                                                            

Oriflame har även billiga läppglans i tub.
De är egentligen lite väl rinniga för min smak... och skruvar du inte åt korken ordentligt så är snart hela väskan full av kletigt glans.... trots detta får den kvala in bland de godkända produkterna.
För 49 kr blir det ditt och då känns det helt plötsligt mycket väl godkänt!!
                                                                           

Allt detta kan du läsa om och köpa på www.oriflame.se
Puss hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0