My lovely Lancome...

Mitt absoluta favoritmärke , efter Benefit, är självklart Lancome. Jag har aldrig blivit besviken på någon av alla de produkter jag provat från just Lancome.
Så här inför sommaren erbjuder de Aqua Fusion; hudkräm som återfuktar perfekt i sommarvärmen och ett helt nytt läppglans i äkta Juicy Tubes anda; Aqua Fusion Levres... Fatale är en av de mascaror som funkar bäst i kombination med en annan mascara. Fatales borste är så fintandad att den lätt klumpar till sig ensam. Jag använder den alltså efter en "vanlig" mascara för att skapa väl separerade fransar...

image111

På tal om Juicy Tubes, VAD använde vi egentligen för läppglans innan Lancome lanserade Juicy Tubes?

Nu efter ett par dagar har jag smält den största chocken efter måndagens besked angående mitt jobb.
Livet går vidare och det är sommar, så enkelt är det!
Imorn blir det fest men först ska vi slappa i skärgården på båten...
Puss hej!

btw, nu är jag ännu blondare...hehhe...bildbevis kommer.

Kommentarer
Postat av: Josefine

oh vad var det för fest igår? vi var på barfest.. vilt som alltid.. puss

2007-06-10 @ 21:01:43
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: RedHead

Ääähhhh.... Ja, vad f*n använde man innan?! Biotherm tror jag gäller för mig.. Varvat med lite L'Oreal.

2007-06-11 @ 20:23:14
URL: http://redheadreport.blogg.se
Postat av: Josefine

hihi nej de ska ej köpa hus.. det är bara jag som vill det så de kan bygga upp nya baren! puss

2007-06-12 @ 19:34:23
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0