Greenland...

Jag har länge varit nyfiken på produkterna från Greenland.
Till min stora glädje fanns de till halva priset på Naturapoteket på Maxi häromdagen när jag och syrran var där.
Ett tips om du vill ha kvalitetsprodukter som återfuktar bra! För dessa två godbitar betalade jag 79 kr...älskar fynd!
  

Almond Body oil kommer i pumpflaska vilket gör att oljan appliceras i lagom mängd på huden. Huden känns len och mjuk som en babyrumpa efter.... och vilken doft sen!! Fantastiskt...

Almond Shower Gel är härlig i konsistensen..ett litet minus för att den nog inte är så dryg...
Finns som sagt på Naturapoteket på rea just nu och annars på www.eleven.se

Just nu har jag en långsemester framför mig...ska iofs på intervju i eftermiddag som marknadsassistent så lite har jag att styra med.
Hittade ett kul jobb igår på Manpower....säljare för en distributör av skönhetsprodukter!! För att ansöka skulle man ha ett gediget intresse för skönhetsprodukter och skönhetsvård i allmänhet... hehehe...sedan skulle man skriva sin favorit produkt i ämnesraden när man ansökte.... låter ju bara för bra för att vara sant!

Tror jag ska ansöka om det jobbet...;0)
Puss hej!

ps. Maria, du som frågade om Make up Store i förra inlägget. Du har ett svar bland kommentarerna i inlägget om Fab 5. Kul att du hittat hit! Kram på dig.ds

Kommentarer
Postat av: PB

Hoppas det gick bra på intervjun :D. Kram

2007-06-27 @ 23:09:30
Postat av: sara

härliga tips du har på bloggen=)

2007-08-08 @ 11:31:30
URL: http://saya.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0