To die for...

Jag har sagt det förr och jag säger det igen!
Jag älskar Hawaiian Tropics Body Butter. En mer välgörande och fulländad hudvårdsprodukt finns nog inte...

image127
Till min stora glädje upptäckte jag för ett par veckor sedan att den går att köpa på Hårvårdsbaren här i stan och där hittade jag även Beach Balm som jag skrev om tidigare.

Jag lovade ju även en bild på mitt lite mer blonda hår... här kommer en... ja jag VET att jag har "huggit av" övre delen av huvudet men ni ser nog ändå..bråka inte om det nu! ;0)
 

Jag har lite svårt att hitta inspiration till nya spännande inlägg... Ni får gärna komma med förslag om det är något ni vill att jag ska skriva om eller tipsa om...
Känns som mitt lilla huvud har blivit aningens förslappad under min långledighet...Jag gläds något så otroligt åt mitt nya jobb och bara längtar tills jag ska få hugga tag i allt!

Idag har jag tränat igen...det gick lite trögt med träningsvärken från igår så jag antar att det blir värre imorgon... Jag har även sytt ett nytt kuddfodral i samma tyg som de nya gardinerna i sovrummet. Hemtex serie Haiku...lite japan-inspirerat... Det ni, pysslat och grejat också.
Jag och min älskade bokade även en resa idag till Tyskland ett par dagar i slutet av juli. Ska bli så otroligt skönt att komma iväg tillsammans med honom.

Ikväll var jag vid Lillebrors grav. Hans sten hade kommit på plats nu. Allt detta bloggande om skönhetsprodukter och smink kändes för ett ögonblick så jäkla oviktigt och banalt...

Men jag antar att det är så livet är. Man måste lära sig att uppskatta allt man har...och alla som finns i ens liv.
Och självklart uppskattar jag även mig själv med alla brister. Även om bristen råkar vara ett maniskt intresse för smink...

Kommentarer
Postat av: Trolleydolly

Snyggt!! Håret är väldigt "sommar"!! Tur är väl det att något är sommar i Sverige..för vädret är det inte....

Postat av: rocketqueen

Hey hey! Den här gången har jag inte fuskat, nu har jag listat mina favorites... ;) Gillar också Hawaiian Tropic!

2007-07-10 @ 18:43:22
URL: http://rocketqueens.blogg.se
Postat av: rocketqueen

Den är verkligen värd att prova! Jag hittade min på Ebay, men hqhair.com har tagit in NARS, kolla där! :) Ingen tull, snabba leveranser...rekommenderar verkligen!
Har inte provat den uppvärmda, blir den väldigt varm? Tänk om man bränner sig... ;O Brukar värma min böjare med hårblåsen... :D
Är du mycket för parfymer? Skulle gärna vilja se ett inlägg om de du gillar isåfall!
Till sist måste jag bara säga att jag känner med dig, angående din lillebror. Jag brukar själv tänka att smink inte är så viktigt när allt kommer omkring i liknande situationer. Jag tror att bara man har det i bakhuvudet och vet vad som verkligen är av värde för en själv här i livet, så kan man gott pigga upp sig med lite smink då och då. :)

2007-07-10 @ 20:46:45
URL: http://rocketqueens.blogg.se
Postat av: rocketqueen

Och du, förresten - får jag fråga hur du får till klickbara bilder? :S Har googlat men får inte upp någon guide...

2007-07-10 @ 20:49:06
Postat av: Caroline

Rocketqueen: Oj, skulle inte skrivit Lillebror kanske...det är en gammal kompis till mig, han hette Niclas men kallades Lillebror. Jag har bara en storasyster och hon lever, tack och lov! Men, man saknar ju en kollega/kompis lika mycket för det!
Hur menar du? Klickbara bilder i blogginlägget? De blir bara så när jag lägger upp dem, fast man måste ju välja att lägga upp dem som miniatyr såklart!
Make up store böjaren blir inte alls varm, så man bränner sig inte...men fransarna blir kanoners! kram för omtanken!

2007-07-10 @ 20:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0