Isadora kap...och så mitt senaste Object of Affection!

Isadora släpper regelbundet nya sminkkollektioner och i den senaste hittade jag en liten godbit...
För 89 kr i egentligen vilken sminkbutik som helst hittar du Brilliant Lip Shine i flertalet färger, här syns Raspberry Ripple... Härligt hudrosa nyans med mycket glans. Vilket kap!



Väl hemma är jag också ifrån sommarens trip till syster med familj i Stockholm.
Grönan hanns med och så självklart en tur till Gustavsbergs outlets... Den som gillar att shoppa kvalitets porslin och glas ska verkligen åka dit.
Som den sucker för glaskonst jag är så inhandlades det självklart en ny Marimekko skål till köket. Jag har en sedan innan , fast mörkrosa i sovrummet. Det är något med glas av kvalité som gör att jag kan sitta och titta och beundra färgerna långa stunder. En annan favorit är ju Iittalas Kiwi som återfinns i ett antal färger i vårt hem... Outleten hade erbjudande på dem just nu.. köp 4 betala för 3 och jag ångrar lite att jag inte köpte de frostiga som jag höll i.
Iallafall... Så här blev resultatet i köket!

 

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha ja det finns visst så stora spindlar.. jag blev oxå smått förskräckt. hur är det på din LÅNGA semester då? puss

2007-07-06 @ 09:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0