Hey Babes!

*Pust*

Jobbigt att vara ledig...
Ikväll har jag rensat badrumsskåp och askar och hittat massa godbitar som söker nya ägare!
Imorgon lägger jag upp en länk här till mina auktioner på Tradera så får ni lite förtur på dem. Om ni nu skulle vara en lycklig vinnare till någon av auktionerna när det är slut, meddela mig per mail att ni läser bloggen så bjuder jag på frakten!
Happy Bidding!

Om nu någon undrar, så yes det rör sig om smink men även lite hudvårdande och plumpers.
Allt är provat, en del är prover jag fått när jag handlat, men självklart är allt rent och fräscht. Skulle aldrig få för mig att sälja något som är äckligt eller nästan slut.
Det är bara knappt använda, endast provat, och fina produkter alltså. Så... då var det utrett!
Hörs imorgon när sambon kommit hem med digitalkameran så jag kan fota eländet!
Puss hej!


Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Visst saknar man dem!
Haha, var det så enkelt... Trodde att det var mycket mer html-avancerat än så, har aldrig provat att lägga in miniatyrbilder... hrm. Tack! :D
Tack för länkningen! La till dig på min också, kul!
Har du några borstfavoriter? Blev så himla nyfiken på dina favvisar nu... :)

2007-07-10 @ 21:41:28
URL: http://rocketqueens.blogg.se
Postat av: rocketqueen

Precis, makeupborstar! Bland mina favoriter finns MAC, Japonesque och Smashbox...men Japonesque ögonskuggsborstar är de jag gillar bäst. Finns på hqhair!

2007-07-12 @ 21:45:03
URL: http://rocketqueens.blogg.se
Postat av: Josefine

hej du! nu har jag semester så nu kan vi kanske passa på att ses någon dag snart! vad sägs? puss

2007-07-13 @ 17:37:01
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: erika

plumbers eller vad det heter är jag en kandidat till att köpa :)
puss på're

2007-07-13 @ 18:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0