Pumper-test!

Så var det dags! Mitt stora test av plumpers.. eller stort och stort, jag har provat tre st.
Det var med lite eftertanke jag började glossa min läppar.. måndagens allergichock kändes fortfarande fräsch i minnet. Men vad gör man inte för sina vänner och läsare! *s*

Först ut.....

Perelli Perfect Lips. ca pris 200 kr.

 
FÖRE                           EFTER

 Ja viss skillnad ser man... Överläppen blir helt klar större, underläppen med. Den ger inget glans knappt, utan tanken är att man kan efter ca 10 minuter använda ett annat gloss eller läppstift över.
Detta är helt klart min favorit. Den gör inte det minsta ont, inget svidande och stickande här inte och den gör inte läpparna knallröda som andra plumpers gör. Enda nackdelen är att den är otroligt svår att få tag i. Jag kunde inte ens hitta en bild på den på nätet... dryg är den iallafall så jag får väl hålla ögonen på Tradera framöver.

Too Faced Lip Injection  från ca 170 kr.

  
FÖRE                          EFTER
AAAAAAAJ satan så fruktansvärd denna produkt är. Jag kan inte fatta hur nån kan vilja använda den. Det gör så jävla ont rent ut sagt så jag var tvungen att torka bort allt direkt efter bilden var tagen. Svidandet och brännande sätter igång direkt och det kliar och sticker.. alldeles röd runt läpparna blev jag också, och det vet jag fler som blir av denna. Visst läpparna blir lite större men ännu en nackdel är att läpparna blir illröda och man ser sjuk och tårögd ut (delvis för att det gör så ont). Samma sak gäller för DuWops`s lip venom, som är en liknande produkt. Lova mig att ni aldrig slösar era slantar på dessa två.

24/7 Freeze  ca pris 395kr

  
FÖRE                          EFTER

Denna produkt är ett mellanting av de två här ovanför. det gör inte ont, det sticker lite bara och man ser en liten liten skillnad, mest på underläppen där man inte vill ha så mycket förstoring iofs...
Priset får en ju att nästan trilla av stolen (tom för en sminkjunkie som jag) och dessutom tar den slut otroligt snabbt. Färgen jag använder heter First Frost och är längst till vänster på bilden.

Som sagt, Perelli Perfect Lips är favvon. Lagom prisvärd, dryg och fyller sin funktion utan att man behöver lida... haha
Sen kan man ju faktiskt låta bli att använda plumpers och bara vara nöjd som man är men nån måste ju göra detta hårda jobb...
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Emilee

Jag använder Too Faced och jag tycker inte att det svider såå mkt att man måste ta bort den :)

2007-02-01 @ 18:16:11
URL: http://emilee.blogg.se
Postat av: Caroline

Jag trodde att läpparna skulle trilla av! Det var verkligen jätte obehagligt... men det är ju olika för alla.

2007-02-01 @ 18:40:41
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Angeliqa

Oooh men Carro jag älskar ju DuWop du e verkligen min ängel som gav mig den....

Ses på lördag Yaaaay

PZ

2007-02-01 @ 23:24:10
URL: http://www.angeliqa.blogg.se
Postat av: Zandra

hej. just nu har jag perfect lips till salut på min tradera fram tills klockan 20 ikväll. nyskick. 40kr priset för tillfället

2008-02-26 @ 14:42:01
Postat av: zandra

här är länken:

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=58989257

2008-02-26 @ 14:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0