Nivea for Men och månadens STORA vill ha!!

Jag tänkte fortsätta med lite tips för våra härliga killar! Denna gång blir det produkter från Nivea for Men, som ligger i en helt annan prisklass än Body Shop. Det är väldigt prisvärda produkter och man får mycket för pengarna. Min älskade sambo använder ansiktstvätten som jag skriver om nedan och jag har faktiskt provat den själv... *s* Ansiktet känns definitivt uppfräschat efteråt.

Moisturising face Wash

En ansiktstvätt som innehåller en mild formula som effektivt avlägsnar dagens smuts och fett.
Innehåller ingen tvål men däremot en massa trevliga vitaminer som gör huden uppfriskad och behaglig.
De ni grabbar...ingen mer duschkräm i ansiktet för er inte!

Moisturising Shaving Gel


Denna gel används vid rakning istället för traditionellt lödder. Gelen innehåller fuktgivande ämnen och vitaminer för att huden inte ska kännas stram efter rakningen.
Nivea har dessutom stoppat i något som heter Ultra Glide-teknik vilket gör att hyveln glider lättar mot huden och på det sättet undviker män små skärsår och får en mer nära rakning på köpet!

Summer Look Moisturiser

Jag vet.. detta kommer få fjoll-stämpel direkt! Och jag kan hålla med....men jag tyckte det var lite kul.
Detta är alltså en ansiktskräm att använda efter tvätt och/eller rakning.... MEN den innehåller aningens brun-utan-sol och det ger enligt Niveas hemsida: en fräsch och solbrun nyans på 3 dagar... Vi tjejer är ju vana att använda liknande produkter men jag är väldigt tveksam till hur denna produkt ska tas emot.
Den är säkerligen väldigt bra på att återfukta huden, men jag kan lugna alla med att Nivea har ett gäng andra ansiktskrämer utan brun-utan-sol som man kan tryggt kan använda utan att se ut som en randig morot... hehe...

Det var det!
Jag har tagit ett steg närmare vuxenlivet. jag har överlåtit en summa pengar till min kära sambo som han ska få investera i fonder åt mig... dessutom har jag lovat att inte shoppa något onödigt under mars månad...Gaaaaahhhh.... hur ska detta gåååååå??? Men jag ska vara stark. Jag har ett presentkort på Sisters som jag kan utnyttja om shoppingberoendet blir för påtagligt. Det fick jag använda enligt överenskommelsen. jag vet ju att detta är det allra bästa sättet för mig att spara lite pengar.
Men det hindrar mig inte från att drömma om vad jag ska lägga ett par härliga hundralappar på när mars är över...
Benefit Big Beautiful Eyes!
En palett som inte behöver någon beskrivning... eller jo det gör den ju! Man får en concealer, tre nyanser av ögonskuggor för att forma de mest förföriska ögon som finns plus penslar och spegel! Ooohhh... säger jag bara...


En annan nyhet från Benefit Cosmetics är "10".
Den heter bara 10.... som i "Perfect 10"
Och det är det som är meningen att man ska kunna uppnå med denna rouge och shimmer i ett!
Man drar ett svep med borsten och drar sedan samma svep över kindbenet och man får rouge toppat med highlighter! Perfect 10, you will be mine...


Vi hörs snart igen sötisar!
Puss hej!


Kommentarer
Postat av: jessica

Duktig du är inte shoppa i mars det måste du bara fixa förstår det är svårt tur du har presentkortet, investra i fonder är bra =) niveas produkter använder danne( ja köper de till han han älskar dom )puss

2007-03-02 @ 02:41:30
URL: http://jezziee.blogg,se
Postat av: Pierre

haha! Jag har dom där produkterna för killar!...

2007-03-09 @ 09:13:39
URL: http://pierretauberman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0