Lux Shower...

Den senaste tiden har jag återupptäckt Lux...
Lux är för mig en bit tvål som jag förknippar med barndomen, en ren doft och att det fanns nån gammal reklam som handlade om att filmstjärnor använder Lux.
Sen dess kändes det som att det inte hänt nåt med produkterna.

Nu däremot, finns en hel uppsjö av trevliga duschkrämer! Och det trevligaste av allt är självklart priset!
På HM får man betala ca 25 kr för en flaska. Åker du däremot förbi ÖB finns de för 14 kr.
Köpte på mig ett gäng när jag var där förra veckan. 14 kr för många stunders lyx är ingenting ju!
Älskar att köpa saker billigt och att för en gångs skull känna att det var ett vettigt köp.. hehe.

Som sagt, de finns i flera olika varianter och dofter. Mina två favoriter heter

Heavenly Milk  och Shimmering Pearls (som man faktiskt blir aningen skimrande av på huden)

 
Prova dessa, det är mitt tips på billig vardagslyx...
I nästa inlägg ska jag göra en klassiker...
Jag ska visa upp min handväska (som bara den är en riktigt godbit för sig... Gucci Hobo Horsebit black bag.... ay caramba!) och hela väskans innehåll. Jag kan redan på förhand varna om att det finns en risk för viss överkonsumtion av läppglans.

Sov gott sötnosar!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Josefine

du är galen men det visste du redan va.. haha.. ser fram mot kvällens bravader.., puss på dej söt

2007-02-17 @ 13:17:09
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: jessica

hehe tokfika lyx är lyx =)

2007-02-19 @ 12:27:22
URL: http://jezziee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0