Fina gratisprylar från Face Stockholm!

Jag började nyligen prenumerera på tidningen Damernas Värld. En vuxen tidning.
Den kändes som en bra mix av mode, bra reportage och skönhet och verkade vara ett alternativ till min vanliga tidnings-litteratur som består av Glamour och Cosmopolitan som enbart ägnar sig åt ytligheter.
Ibland har de med en och annan intervju men det känns som de enbart är "copy-pastade" in i tidningen för att skaparna inte vill framstå som alltför korkade och ytliga..
Det är absolut INTE något fel med mode, glamour och skönhet i måttliga mängder. Det är ju det som förgyller min vardag iallafall.

Ja, och med den prenumerationen fick jag lite smink från Face. Mycket bra och uppskattad premie måste jag säga.
Den bestod av en necessär fylld med ett läppglans, en ljus ögonskugga och en mascara.


Mascaran utsattes genast för ett eldprov, och det betyget blev mycket väl godkänd. Bra och rejäl borste som inte var alltför kladdig... ska testa den från scratch imorn bitti...

Ögonskuggan kommer bli en favvo, det vet jag redan nu. Perfekt att använda som highlighter på ögonbrynsbenet, i ögonvrån eller bara som vanlig skugga...


Men det bästa av allt!!! Läppglanset!!!

Just en sån nyans som jag letat efter på sistone... För er som missat det, så är vårens hetaste färg på läpparna aprikos och beigerosa... Ni som sett hur Jennifer Lopez sminkar sig är på rätt väg!

Detta läpplans kommer bli en älskling, bland mina andra 8 glans jag släpar omkring på...

Jag har ingen aning om vad det kostar med jag gissar på runt en hundring, Face brukar vara prisvärda...



Idag har jag varit ute i snöovädret och kört bil! jag körde motorvägen till Linköping eftersom jag skulle dit på säljmöte. Jag körde om andra bilar för första gången! Tänka sig... ;0)
Imorn blir det Linköping igen, ska övervaka en modefotografering för Ikano-huset och sen ska jag svänga förbi Jossans jobb på hemvägen. Det ska bli kul att se hur lilla gumman jobbar...
Efter det blir det fika med Kadri på Muffin och Choklad Co. Sen är det helg!
Helgen bjuder bara på lite träning och lugn och ro...
Och en del bilkörning kan jag tro... hehe..

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Josefine

ses imorn min modedrottning... puss på dej

2007-02-08 @ 21:02:35
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: er8ika

kör försiktigt goding!

2007-02-08 @ 22:58:12
Postat av: jessica

ja gumman du är en riktigt modedrottning =) skönt att du fick tag på ett sådant läppglans du ville ha. Duktig du är och kör massor det är rba då blir du värdsvann hehe ringer i morgon kramar i massor

2007-02-09 @ 01:06:59
URL: http://jezziee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0