SantaCarolina fyller 1 år idag!

              image244

Idag är det 1 år sedan som jag skrev det första inlägget i min blogg SantaCarolina.
Tanken var från början att jag skulle skriva om smink och skönhetsprodukter, men även lite om allt annat som förgyller vardagen och livet. Så blev det också!
Ni har under året fått läsa om allt från mascaror och body butters, till lilla Mimmis bortgång i somras och mitt jobb.
Men även om mina tankar kring min fd kollega Lillebrors tragiska dödsfall i våras och hur sådana händelser verkligen får oss att stanna upp och börja tänka efter vad som är det viktiga i livet.

Nu är det snart ett nytt år. Nya möjligheter och chanser.
Alla ni som kommer hit och läser...jag blir så glad varje gång ni lämnar en kommentar och hälsning. Fortsätt med det! Ni förgyller också min vardag!

Och nu... till det roliga!
Lämna en kommentar under dagen, det kan handla om vad som helst, och var med i utlottningen av två fina paket!
Vinsterna idag kommer från make Up Store.

Eyedust Lady och Lipgloss La la
image245
eller...
Eyedust Dino och Lipgloss Wizz
image246
Två personer blir lyckliga ägare till dessa godsaker.
Nu är det träning som gäller!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna M

Hej! Man får väl säga grattis till 1-års dagen! Brukar kika in här nästan varje dag och läsa allt intressant som du skriver :) Man får väl hålla tummarna nu då och se om man vinner! Grattis än en gång!

2007-12-16 @ 11:32:25
Postat av: Johanna H

Hej hej! Kom in på din sida av en slump, och jag tycker den är toppen! Har fått många bra tips :) Grattis till 1-års dagen! Fortsätt i samma stil! Ha det bra!

2007-12-16 @ 12:04:40
Postat av: Viktoria Larsson

Grattis! Bra blogg och skoj att läsa lite om sina hemtrakter :) Grattis igen!

2007-12-16 @ 12:31:16
Postat av: Sminkan

Visst är det otroligt att tiden går så fort. Jag började bogga i mars och det känns som igår. Hela hösten har bara rasat iväg så man knappt fattar att det är sant.

Dino är en läckerbit så den som får den blir glad! Lady har jag faktiskt inte själv. En av få från MUS
eyedust jag inte köpt. Frågan är varför, för den är också en läckerbit. Den har så vackra skiftningar.

Du är en generös dam, Caroline!

2007-12-16 @ 12:49:09
Postat av: Ulllis

Grattis bloggen på 1 årsdagen=)! Tycker du gör en kanonbra blogg Carro, fortsätt med det. Alltid bra med tips och råd på smink och annat. Hoppas allt är bra annars mitt i julruschen. Kram

2007-12-16 @ 13:03:05
URL: http://plastictrash.blogg.se
Postat av: Akrogirl

Grattis!!! Som du själv skrev i min blogg, kul att läsa om någon från ens egen stad =) Vilka schyssta skuggor!!

2007-12-16 @ 13:21:25
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/
Postat av: Malin

Härligt med ettårs-jubileum! Det är trots allt rätt tufft att hålla orken och inspirationen uppe under en såpass lång period. Nu ser vi fram emot det kommande året!:)

2007-12-16 @ 13:32:03
Postat av: miss_spock

Grattis på 1:årsdagen fröken Carolina!
Självisk som jag är hoppas jag många fler år av intressant läsning ;)

2007-12-16 @ 15:36:27
Postat av: Storm

Stort stort grattis på 1 års dagen :D

Ser fram emot året som kommer!

2007-12-16 @ 16:18:49
URL: http://alltochlitedartill.blogg.se/
Postat av: linn

Grattis!
Gillar skarpt att du tar upp både ytligheter och sånt som handlar om inte-ytligheter i din blogg. Precis som livet självt. Tack för en bra blogg som ser både till det inre och till det yttre, mvh linn

2007-12-16 @ 17:15:07
Postat av: Ems

Grattis grattis! Vilka fina priser, vad generöst av dej! Tack för en bra blogg, läser den dagligen och gillar blandningen :) Himla fin layout är det nu också. Hoppas att nästa år blir lika bra! (fin bild på tårtan btw ^^)

2007-12-16 @ 18:29:19
Postat av: Mia

Vad roligt! Grattis, grattis! Blogga är roligt och din blogg är bra. Fortsätt så! Fira lugnt! :-)

2007-12-16 @ 21:01:32
URL: http://fafangan.blogspot.com
Postat av: sminkjante

Grattis. Kul att läsa din blogg. Hoppas du hänger kvar länge. :-)

2007-12-17 @ 09:00:53
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Postat av: Malin Eklof

Hej hjartat!
Har gomt mig inne pa ett internet cafe dar det finna air condition.
Vet att det ar svart att tro det, men det finns platser pa denna jord som ar stekheta!
Har fatt in massa vatten i oronen som inte vill rinna ut sa hela min varld gungar just nu!
Har fatt piller av farbror doktor och stranga order om att inte fortsatta dyka...snyft!
Detta innebar att jag inte kan slutfora Advanced-krseun!
Sa nu tycker jag omattligt synd om mig sjalv!

Hoppas att ni har det bra i kylan!
Puss i ljumsken!

2007-12-17 @ 11:40:15
Postat av: Jackie_Daniels

Grattis på 1-års dagen! Nytt år=nya förhoppningar och möjligheter (så brukar jag tänka i alla fall). Keep up the good work!

2007-12-17 @ 14:24:19
Postat av: Emma P

Grattis på 1-årsdagen och tack för en bra blogg!

2007-12-17 @ 14:26:39
Postat av: http://evelinasblogg.blogspot.com/

Grattis, grattis!

2007-12-17 @ 15:39:14
URL: http://evelinasblogg.blogspot.com/
Postat av: Kristina

Grattis till bloggen i efterskott:)

2007-12-17 @ 15:48:53
URL: http://eyeonbeauty.tjejsajten.se
Postat av: rocketqueen

Grattis, grattis, grattis på ettårsdagen! Vilken snygg bloggdesign du skaffat dig, urläcker! Tänkte kika in här för att önska god jul och så var layouten helt annorlunda. God jul på dig och kram! :)

RQ

2007-12-19 @ 11:19:39
URL: http://rocketqueens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0