Mac pigment från The Body Needs!

Yes, idag kom de äntligen!
Iofs har jag ju bara väntat en dryg vecka men jag har varit så nyfiken!

Så här blir de på huden:
image235
Från vänster: Golders Green, Old Gold, Provence, Gold Mode, Lily White, Accent Red, Chocolate Brown och Dark Soul.
Vilka färger! Jag älskar metallic-skuggor!
Allra bäst hittills känns Old Gold tillsammans med Gold Mode och Chocolate Brown, och kombon Accent Red med Lily White och Dark soul...
De två i mitten är ju i stort sett identiska så vi får se om jag lottar ut någon eller några av dem framöver.
Gulliga Cheryl på The Body Needs skickade med Golders Green gratis men den får nog syrran eftersom den är i stort sett identisk med MuS Bamboo.

Och så burkarna...
image236

Provsminkningar kommer!
Frågan är nu bara:

Vart ska dessa raringar husera? Sminklådan är full nu...

"Tricky. Very tricky." Som Bridget Jones skulle ha sagt.

Nu...Fredagsbestyr! Trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jätte fina, älskar med metallic skuggor!!

2007-12-08 @ 02:49:12
URL: http://pinkgrapefruit.blogg.se
Postat av: Sminkan

AAH! Härligt! Alltid kul när det droppar in paket!

Chocolate Brown gilar jag med! Den är jättefin. Annars är jag lite kluven till MAC-pigmenten, vissa är superfina andra rätt trista. Men de är annorlunda än alla andra lösa skuggor jag har, grövre liksom, så jag vill ha dem för det.

2007-12-08 @ 13:09:08
Postat av: också creme-idiot

Som det ser ut är det ganska mycket du fått på dina "prov". Verkar räcka länge ändå... Då kanske jag tar tillbaka det där med att det var dyr frakt... Få se, jag beställer nog ändå därifrån... hrm...Jadu, hälsa du din Andreas att han vill väl inte vara sämre än min man?! Vi kanske kan få igång lite konkurrens-tänkande hos våra älsklingar, det kan vi ju bara tjäna på, eller hur? Kanske lite fult, men vad gör man inte för lite presenter... Fick f-resten två underbara badgotter frun lush idag, han har varit i Huvudstaden... Lycka till med din julklappsönskning!!

2007-12-09 @ 00:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0