Julklippet är gjort!

Och nu menar jag inte att jag gjort ett fynd...vilket inte heller vore så fel, men jag pratar om ett klipp av mitt hår!

Jag har nog hittat världens bästa lilla frisör! Hon heter Hulya och jobbar på Salong Skvallertorget här i stan.
En otroligt lyhörd och uppmärksam frisör och jag har aldrig varit så nöjd som de två gångerna hon har klippt mig nu.
Håret är nu ordentligt uppklippt och tonat åt det lite mer rödare hållet. En helt ny lugg fick jag också!
Bild kommer senare i eftermiddag när kameran är hemma. Det är som vanligt med den där kameran! *suck*
Då ska jag kombinera min rödaktiga frisyr med turkos-blå make!
Ikväll vankas det tacos och margarithas med goda vänner!
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: paulina

låter som en höjdarkväll:)

2007-12-22 @ 14:38:33
URL: http://paulinawallentin.blogg.se
Postat av: PB

Ska bli spännande att se ditt julklipp :)

2007-12-22 @ 15:44:53
Postat av: Sminkan

Åh, vad roligt att få e din nya frisyr sen! Låter jättesnyggt! Turkost till rött hår är ju också läckert.Turkost är ALLTID läckert!

Du kommer att vara kvällens snyggaste tjej, jag lovar!

2007-12-23 @ 10:20:14
Postat av: jessica och evelina

spännande gumman sak blir skoj att se, hoppas kvällen nblir bra kramar och god jul

2007-12-23 @ 15:19:21
URL: http://jezziee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0