Oemotståndliga...

Det är mina nya skor det, som förhoppningsvis landar i min brevlåda under veckan...
Puma Future cat ska nog kunna behaga till och med mina problemfötter! Finns på www.zoovillage.se
Så viiiita och guldiga och bara såååå söta...


Nu är ju inte detta en modeblogg men jag var tvungen att dela med mig av underverket!

Nu då... Veckans stora "Vill-ha" inom skönhet...

MOR Cosmetics är ett märke som funnits i Sverige ett drygt år och bara namnet på serien som mina ögon fallit på denna gång säger ju allt: Marsmallows!
Jag tror alla har olika uppfattning om hur marshmallows doftar men jag tror de doftar helt gudomligt sött och tjejigt...
MOR Marshmallow eau de parfume och bodybutter finns på www.eleven.se och priset tänker jag inte skriva ner här för det är anledningen till varför dessa produkter få förbli önskeprodukter...
De levereras i enligt beskrivningen i "utsökta fransktillverkade askar".
Ja jag säger då det... vissa vet hur de ska få ett sminkjunkie-hjärta att klappa lite extra snabbt! haha... *s*
Puss hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0