Här är jag...



Jag ser mig själv som ganska medveten... Oftast hoppar jag på grejer när de är som hetast men detta med en egen blogg har jag aldrig ägnat en tanke åt...
Jag är en väldigt flitig blogg-läsare och ska nu ta tillfället i akt och dela med mig av mina egna tankar, tips och känslor. De som känner mig väl vet att jag har ett nästan ohälsosamt intresse för shopping, då mest kläder och allt i skönhets-och kroppsvård! Jag är storkonsument av läppglans (släpar alltid med mig minst 7-8 st i väskan) och förbrukar hudkräm och kroppssmör i samma takt som andra byter underkläder.
Intresset för heminredning har alltid funnits men det är nu på sistone som det verkligen tagit fart i takt med att ekonomin tillåter det.
Så ett och annat shoppingtips kommer definitivt finnas med och jag visar gärna upp mina senaste inköp!

Vad ska jag mer berätta om mig själv? Hmm.. Jo jag är en glad och positivt person. Ständigt optimist men jag har en mörkare sida av mig som väldigt få känner till. Många tror att jag alltid är på bra humör och har ett "Det ordnar sig" på lut... men så är inte alla dagar. Det är mest min älskade livskamrat som får se denna sida även om han kan tycka att den är ytterst obehaglig. Jag förstår honom, det tycker jag med!

Jag bor i Norrköping med sambon, två hundar och två katter som förgyller vardagen. Finns det något bättre än att vakna på morgonen och se in i två par hundögon som tigger om att man ska gå upp och ut på promenad? Inte för mig iallafall...
Jag jobbar som säljare/kundansvarig, just nu med it-produkter men efter nyår blir det nytt jobb och då blir det reklamsälj istället. Håller som bäst på att ta körkort... stressande och tidsödande men skönt när det är klart!
Läste nyss en av mina favvo-bloggar och blev då länkade vidare till en fantastisk nätbutik för inredning...
Jag passade på ( oj vad lägligt en vecka innan jul) och köpte en turkos vas, en vit ljusbricka i trä och en glasburk.. bilder nedan..
Ehhh.. nämnde jag att jag är addicted to webshops också? inte det? Det är jag, kläder, smink, inredningsprylar... presenter... tvålar... Ni förstår vad jag menar.

Njut av dessa tre fulländade ting.. Till nästa gång: Var rädda om er!


Kommentarer
Postat av: Josefine

oh så fantastiskt kul!! ännu en blogg att läsa! puss

2006-12-17 @ 13:18:30
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: jessica o evelina

härligt gumman så skoj att du med har blogg den ska jag läsa flitigt kramar

2006-12-18 @ 12:33:47
URL: http://jezziee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0