Dagens STORA vill ha!!

Har länge suktat efter ett Adina "Signature Circle"... så fint halsband i silver för 1100 kr på www.accesora.se... Men eftersom det finns så många andra, mer nödvändiga, måsten får jag väl fortsätta längta... Jag kan ju alltid fresta er andra med en bild! :0)



Arbetsdagen lider mot sitt slut.... strax ska jag hoppa upp på cykeln för att ta ännu en körlektion... kommer nästan sakna att cykla varje dag när jag börjar på mitt nya jobb och ska köra bil.
Verkar som vintern kommit nu på riktigt.. och om ett par dagar är det ju jul! Känns som det nyss var sommar..
Nån som har ett bra förslag på vad jag kan ge min storasyster i julklapp? Hon har ju precis fött sitt andra barn såjag funderar starkt på att ge henne ett riktigt "pamper" kit från Body Shop. Jordgubbsvarianten kanske?
Kokos är ju min stora favorit och Andreas har fått en karta och vägbeskrivning till Norrköpings Body Shop-butik med TYDLIGA instruktioner till butiksbiträdet "att nu ska han köpa ett kit med Kroppssmör, duschkräm och tvål i doften Kokos". Dömt att misslyckas annars...Karlar.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: jecka

smycket ser jätte fint ut förstår du vill ha.Bra förslag tills syrran slå till på det vett ja=) ja det blir ju knappt ngt cykla sedan med nya jobbet, MEN KÖRA BIL ÄR UNDERBART JA LOVAR PUSS

2006-12-19 @ 21:21:54
URL: http://jezziee.blogg,se
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0